Flash gallery?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Ik ben op zoek naar een flash gallery script. Op zich is dat geen probleem natuurlijk, ware het niet dat ze allemaal die ik tegen gekomen ben 1 ding missen. En dat is subdirectories.

Ik kan gerust directories maken in alle flash galleries, maar ze vertikken het allemaal om subdirectories te lezen. En aangezien ik een hoop foto's heb, die allemaal gesorteerd beschikbaar moeten zijn, ben ik me inmiddels flink achter mijn oren aan het krabben.

Heeft iemand enig idee welke flash gallery ik moet hebben? Betaald of free, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Scriptrequests
Ook de zogenaamde scriptrequests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven of een ander medium moeten zoeken waarop je wel kan vragen naar kant en klare oplossingen. Mocht je tijdens het maken van een script tegen problemen aanlopen dan kun je best een vraag plaatsen. Wanneer je een bestaand script aanpast is dat ook wel bespreekbaar, maar probeer hier eerst middels de gebruikelijke supportkanalen van de maker eruit te komen. Je zult daarnaast ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
We doen hier zoals je leest niet aan het zoeken naar scripts of kant en klare applicaties voor je, dat mag je zelf doen. :) Je zou deze vraag waarschijnlijk wel kunnen stellen in Client Software Algemeen maar ook daar kunnen ze met je topic in deze vorm niet zoveel. Je geeft bijvoorbeeld al niet aan welke galleries je al geprobeerd hebt. Lees hun beleid even door en post daar een nieuw topic als je er niet uit komt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.