Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gebruiker Vista automatisch starten

Pagina: 1
Acties:

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 09:50
Ik maak gebruik van vista met daarin 2 gebruikers. Nu is een gebruiker voor media center en een gebruiker om gewoon zelf wat dingen mee te doen. Met de laatste gebruiker maak ik verbinding via RDP.

Ik wil graag wanneer mijn computer wordt opgestart dat de media center gebruiker automatisch wordt aangemeld, is dit mogelijk?

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ja, dit kan.

Type in uitvoeren: control userpasswords2
Haal dan het vinkje weg voor "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord ...". Zodra je op Ok drukt wordt er gevraagd voor de gegevens van de gebruiker die standaard moet aanmelden.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/7100/inloggennt4.jpg

• snifrrr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 09:50
het is me inderdaad gelukt met control userpassword2, echter start hij dan 1 gebruiker op, dat is logisch, is het mogelijk om voor die andere gebruiker al wel intern de programma's op te starten wat in map opstarten staat en de drivers etc te laden.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Een goede manier om ook de andere gebruiker in te laden weet ik niet, maar drivers zijn voor alle gebruikers dus hoeven niet nog een keer ingeladen te worden.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸