Topic closed. Reactie gevraagd maar die komt niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Volgende mail verstuurd aan de mods van I&H

Beste modjes,

*knip*

Groet ManiacsHouse

Tot op heden helaas geen reactie. Ik wil hierbij toevoegen dat mijn mening is dat ik daadwerkelijk een probleem aandraag waar ik geen oplossing voor kan vinden en dat het daarom er niet per se toe doet om welke website het gaat.

[ Voor 47% gewijzigd door Robin op 09-01-2009 16:28 . Reden: Mailadressen en e-mail weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ik verwacht dat hier een officiele reactie komt in de trant van "moderators hebben ook een leven buiten GoT etc etc en verwacht niet binnen X-uur antwoord"

Zomaar een stab in the dark.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wanneer heb je de mail gestuurd? Want je weet dat moderators ook iets meer te doen hebben in 't leven dan GoT ;)

Daarnaast kan je ook een mail sturen naar de groep en eventueel de HGM van 't subforum?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

offtopic:
Waarom niet naar IEF die het topic heeft gesloten? Zo te zien is het lijstje in het overzicht niet volledig iig

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat topic is 2 dagen geleden gesloten, geef IEF even de tijd? :) Hij is vandaag en gisteren niet op GoT geweest dus ik kan me zo voorstellen dat hij ook niet bij zijn mail is geweest.

Edit: je hebt em dus niet naar IEF verstuurd 8)7 ik moet beter lezen. Dan vraag ik me wel af waarom je hem er niet op aangesproken hebt,
Gunner schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:10:
ik verwacht dat hier een officiele reactie komt in de trant van "moderators hebben ook een leven buiten GoT etc etc en verwacht niet binnen X-uur antwoord"

Wat voor punt probeer je precies te maken?

[ Voor 59% gewijzigd door RoD op 09-01-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die reactie komt er wel. Geef moderators ook eens even de tijd om te overleggen en te reageren op de mail die je hebt gestuurd. Als je dan nog langer moet wachten op een reactie dan kan je een mail of DM naar hun admin sturen, in dit geval dus Koffie :).
Gunner schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 16:10:

En dat soort reacties mag wat mij betreft wel achterwege blijven. Dat draagt niks bij aan het topic, laat staan dat het * Robin verder op weg helpt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.