Probeer BattleZone II maar eens op full detail te spelen met 1024.. ik kom niet verder dan 640*480 en dan nog schokt het (dual 550, 256 meg, TNT2-u)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
F1 2000 met alles aan misschien? Hij schokte hier nog bij het wegrijden met een vol startveld in 800x600 detail high, en het kan nog hoger ( P3 450, 256 MB en TNT2u ).
Verwijderd
Grand Prix 3 doet het prima, alles aan 1280x1024 hogere res is niet aan wezig
Dual 550cell win 2000 256meg TNT2-u
Ik zal BettleZone II ook eens proberen
Dual 550cell win 2000 256meg TNT2-u
Ik zal BettleZone II ook eens proberen
Verwijderd
Mensen die spellen op 1024 en hoger niet kunnen spelen moeten gewoon een nieuwe videokaart hebben.
Probeer 800x600x32 high detail
als een spel dan niet soepel draait is t zwaar.
Spellen die ik zelf heb draaien en zwaar vind draaien:
Delta Force 2
Unreal Tournament
F1 2000
Ultima IX
T meeste is wel speelbaar op 800x600
(AMD T-bird 1Ghz, 128 Mb, Geforce DDR)
Probeer 800x600x32 high detail
als een spel dan niet soepel draait is t zwaar.
Spellen die ik zelf heb draaien en zwaar vind draaien:
Delta Force 2
Unreal Tournament
F1 2000
Ultima IX
T meeste is wel speelbaar op 800x600
(AMD T-bird 1Ghz, 128 Mb, Geforce DDR)
Sorry.. UT zwaar?? Die draai ik zelfs nog.... 
En als je met een 1 Ghz T-brid en geforce geen 1024 haatl doe je toch echt iets fout...

En als je met een 1 Ghz T-brid en geforce geen 1024 haatl doe je toch echt iets fout...
Deus Ex schokt bij mij nog op 800x600 16bit.
P3 450
128MB RAM
Creative GeForce SDR
P3 450
128MB RAM
Creative GeForce SDR
De reden dat UT wat moeilijker loopt is waarschijnlijk oude 3d drivers en geen nieuwe UT updates. Ook kan het zijn omdat UT een voodoo spel is dus zowiezo meer moeite heeft met direct3d!
Verwijderd
Ice Storm
heb je wel eens (zware)timedemo's van UT bekeken
je komt zelfs in lage resoluties nooit van zn leven boven de 100Fps
Als je dingen zoals 32 bits textures en 3dSound heb je een behoorlijk systeempje nodig.
Het spel draait ook bijna niet op 64 mb.
Maargoed, op mijn zware systeem draait ie perfect(altijd boven 50/60fps)
Maar op mn PII350 met 62mb en een Savage4 draait ie niet echt snel.
trouwens ik heb de allernieuwste drivers op beide systemen
6.18 ontstekertjes en 8.20.29 Savage4 drivers
met de 4.28 patch en voor de GeForce een speciale d3ddrv.dll. is wel beter dan voorheen maar blijft een zwaar spel op D3d.
De engine is oorspronkelijk gebouwd voor OpenGl (waar Glide aan verwant is)idd. Daarom draait ie perfect met een Voodoo3.
heb je wel eens (zware)timedemo's van UT bekeken
je komt zelfs in lage resoluties nooit van zn leven boven de 100Fps
Als je dingen zoals 32 bits textures en 3dSound heb je een behoorlijk systeempje nodig.
Het spel draait ook bijna niet op 64 mb.
Maargoed, op mijn zware systeem draait ie perfect(altijd boven 50/60fps)
Maar op mn PII350 met 62mb en een Savage4 draait ie niet echt snel.
trouwens ik heb de allernieuwste drivers op beide systemen
6.18 ontstekertjes en 8.20.29 Savage4 drivers
met de 4.28 patch en voor de GeForce een speciale d3ddrv.dll. is wel beter dan voorheen maar blijft een zwaar spel op D3d.
De engine is oorspronkelijk gebouwd voor OpenGl (waar Glide aan verwant is)idd. Daarom draait ie perfect met een Voodoo3.
Daarom draai ik hem met m'n gf2 ook op opengl
Verwijderd
DUEX EX heeft een errug zware machine nodig. loopt bij mij op een PIII 602 met een Geforce DDR slecht op 1024*768 loopt wel goed in 16-bits kleur... shit happens
Welke drivers gebruik je nightshade?
Ik heb ook een DDR dus...
Ik heb ook een DDR dus...
Verwijderd
Deus Ex is ook (aangepaste) Unreal Engine heh.
OpenGL zou ook een optie kunnen zijn.
Anders 6.18 of 5.13 detonators.
Ik heb ook een DDR.
Probeer anders V-Sync aan te zetten.
OpenGL zou ook een optie kunnen zijn.
Anders 6.18 of 5.13 detonators.
Ik heb ook een DDR.
Probeer anders V-Sync aan te zetten.
ConZ je kan ti83 toch overklokken. Loopt ie vast wel soepel. Weet niet meer de link waar dat staat. Gaat dan 10x zo snel of zoiets
Voor Deus Ex moet je wel de Direct3D patch nog installeren. Staat op de officiele site nadat bekent werd dat het onder Direct3D zoog.
Kennen jullie Interstate '76 nog? Toen die uitkwam had ik een Pentium 75, ik moest vrijwel ALLE opties uitzetten wilde ik nog vloeiend kunnen spelen (in een maanlandschap wel te verstaan dan...) Dat was erg.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja dat was echt een wreed spel, vooral door de grote vrijheid die je had (en de schade)... Schijnt later nog wel een opvolger van te zijn gekomen (Interstate '82 (?)) maar dat was niet echt een hit. Ik behelp me nu maar met Carmageddon
'82 ligt voor 40 piek in de rekken, maar moet idd niet zo goed zijn als '76, dat was echt gaaf over LAN
Als je met Ground Control veel units in beeld hebt, gaat het nogal krap worden met Celly 466, 128 Mb, TNT2
Earth2150 op 1600x1200 met zo'n 250 units op scherm.
Me PIII 600 128 MB RAM en TNT2 haaltdan 0.5 FPS.
Als er dan nog wat nukes bijkomen en ale units gaan schieten word het helemaal leuk
Me PIII 600 128 MB RAM en TNT2 haaltdan 0.5 FPS.
Als er dan nog wat nukes bijkomen en ale units gaan schieten word het helemaal leuk
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Diablo II. Moet je voor de gein als het heel erg druk is eens de automap aanzetten. Zet dan ook 3D aan en gebruik Direct3D. Ken je lachen joh...
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Pagina: 1