Verwijderd

Topicstarter
goedenmiddag,

Ik ben van plan 1 van deze 2 camera's aan te schaffen, maar ik blijf maar twijvelen.

Wie heeft er ervaring met 1 van deze camera's, op dit forum heb ik wel al het een en ander gelezen over de panasonic dmc fz28, maar over de sony kom ik weinig te weten.
Nu moet ik toe geven dat ik net pas op deze site rond kijk, dus sorry als ik iets over het hoofd heb gezien.

Welke raden jullie me aan.

alvast hartikke bedankt groeten dario

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:17

Zoefff

❤ 

Allereerst, welkom op GoT :)

Omdat je hier net rond kijkt is het misschien verstandig om de verschillende policies nog even door te kijken. We verwachten namelijk dat je zelf eerst het e.e.a. aan onderzoek doet voordat je een topic opent.

In dit geval betekent dit dat je toch echt zelf op zoek zal moeten gaan over info over beide camera's. Aan de hand van de gevonden info kan je voor jezelf een voor / tegen lijstje opstellen, en als je daar dan nog specifieke vragen over hebt kan je daarvoor een topic openen (met de info die je gevonden hebt) of je vraag in 1 van de bestaande topics (zie daarvoor de koopadviezen FAQ) plaatsen.

Tip: www.dpreview.com is een goed startpunt voor reviews en specs. Zie bijvoorbeeld hun review over de Sony DSC H50 :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.