[xbox360] Probleem met zwarte schermen in gow2

Pagina: 1
Acties:

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Hallo,

Ik heb een probleem met het weergeven van zwarte schermen in gears of war 2.

De xbox 360 is via HDMI aangesloten op mijn tv (een hd ready tv) en de instellingen staan op 720P.

Het probleem is dat wanneer ik gears of war 2 speel en er een zwart scherm word getoond, dus bijvoorbeeld in een erg donker level of een loadscreen er een soort kleine witte vierkantjes heel licht zichtbaar zijn. Dat een TV geen pikzwart beeld kan weergeven weet ik, maar ik maak me een beetje zorgen om de soort witte lijnen die heel licht zichtbaar zijn.

Ik heb het ook even geprobeerd op 1080I maar daar is het zwarte scherm nog veel slechter.

Is dit een normaal probleem in dit spel, is dit een probleem in mijn televisie of is mijn console soms kapot?

Ik kan de oplossing op het antwoord nergens vinden.

Weten jullie misschien wat hier de oorzaak van kan zijn?

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Als het een schaakbord patroon is die je te zien krijgt ligt het waarschijnlijk aan de console. Heb je dit alleen bij GOW2 of bij andere games ook ?

Best kan je eens naar de xbox helpdesk bellen (die zijn laat open en zelf op zondag) , zij zullen je beter kunnen inlichten over het probleem volgens mij.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Nipje
Dan zal ik daar maar is mee gaan bellen.

Wel een probleem als dit aan de console ligt, dan ga ik ook maar is even met de winkel bellen.

Het is me momenteel alleen opgevallen bij gears of war, of het ook bij andere spellen zo is weet ik niet dus dat zal ik even moeten testen.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Microsoft gaat je normaal wel kunnen helpen. Het kan ook opgelost worden door de cache van je xbox te clearen. Deze geeft wel meermaals problemen. Op google vind je de toetsencombinatie en de nodige uitleg. Je game updates gaan nml verloren (niet je savegames dacht ik)

Bellen naar de winkel gaat geen moer uithalen. Zij zijn opgeleerd om de fouten bij Microsoft te leggen en zullen zich dus ook niet bemoeien in het proces van het oplossen.

De mijne is net zelf binnen bij Microsoft dus ik voel de pijn met je mee :p

Best ff testen met andere games voor je hun belt , aangezien zij dezelfde vraag gaan stellen

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Nipje
Het was inderdaad een schaakbord patroon dat zichtbaar was in zwarte schermen.

Ik heb vandaag even met microsoft gebeld en die gaven aan dat het aan de console zou liggen.

Ik heb de console gelukkig kunnen ruilen in de winkel en met deze nieuwe is het probleem volledig weg.

Het lag dus toch echt aan de console.

Bedankt!