tussen een abit kt7 en abit kt7A.
sorry ben niet zo een kenner van hardware.
al doende leert men, zegt men
sorry ben niet zo een kenner van hardware.
al doende leert men, zegt men
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ok OK maar als je je begeeft op een forum voor tweakers (zeg maar mensen die meer dan gemiddelde technische kennis hebben van computers) is dit toch niet zo vreemd dat je dit soort antwoorden krijgt ? No offence maar dit is geen newbie forum of zie ik dat verkeeerd ?Op zondag 25 februari 2001 02:57 schreef jimmy het volgende:
dat is niet de antwoord dat ik vraag op deze forum en aub hou eens op met dat gezeik.
dit forum is opgestart om mekaar te helpen dus jij doet het niet en je commentaar hou je maar voor jezelf als je geen antwoord weet
Verwijderd
Waarom altijd dat gezeik over newbies!!Op zondag 25 februari 2001 03:21 schreef Keescpk het volgende:
[..]
Ok OK maar als je je begeeft op een forum voor tweakers (zeg maar mensen die meer dan gemiddelde technische kennis hebben van computers) is dit toch niet zo vreemd dat je dit soort antwoorden krijgt ? No offence maar dit is geen newbie forum of zie ik dat verkeeerd ?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Helemaal mee eens.Op zondag 25 februari 2001 10:58 schreef r0ck3t het volgende:
Iemand vraagt iets, kom op zeg, geef dan gewoon antwoord
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Ook helemaal mee eens, maar dan alleen zinnige antwoorden, niet van gebruikt search, kijk in je manual en meer van dat soort ongein.Op zondag 25 februari 2001 10:58 schreef r0ck3t het volgende:
Iemand vraagt iets, kom op zeg, geef dan gewoon antwoord