Toon posts:

is er een verschil????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tussen een abit kt7 en abit kt7A.
sorry ben niet zo een kenner van hardware.
al doende leert men, zegt men

Verwijderd

Al doende leert men maar dan moet men ook wel doen .... er is genoeg informatie te vinden op het internet omtrent dit soort zaken b.v. door te gaan naar de site van de fabrikant van de genoemde mobo's. Zo leert men het meest ...!

Verwijderd

Topicstarter
dat is niet de antwoord dat ik vraag op deze forum en aub hou eens op met dat gezeik.
dit forum is opgestart om mekaar te helpen dus jij doet het niet en je commentaar hou je maar voor jezelf als je geen antwoord weet

Verwijderd

Eigenlijk heeft hij wel gelijk.
Misschien kan je ook even kijken op www.abit.com.tw

Daar zal je je antwoord zeker vinden.
Maar begrijp hem niet verkeerd. Er word hier zo vaak een vraag gesteld terwijl het antwoord onder je neus ligt.

Verwijderd

de A betekend dat het een kt133a chippie heeft en die kan op 133 mhz fsb draaien

Verwijderd

Topicstarter
Thanks reaper

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 02:57 schreef jimmy het volgende:
dat is niet de antwoord dat ik vraag op deze forum en aub hou eens op met dat gezeik.
dit forum is opgestart om mekaar te helpen dus jij doet het niet en je commentaar hou je maar voor jezelf als je geen antwoord weet
Ok OK maar als je je begeeft op een forum voor tweakers (zeg maar mensen die meer dan gemiddelde technische kennis hebben van computers) is dit toch niet zo vreemd dat je dit soort antwoorden krijgt ? No offence maar dit is geen newbie forum of zie ik dat verkeeerd ?

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 03:21 schreef Keescpk het volgende:

[..]

Ok OK maar als je je begeeft op een forum voor tweakers (zeg maar mensen die meer dan gemiddelde technische kennis hebben van computers) is dit toch niet zo vreemd dat je dit soort antwoorden krijgt ? No offence maar dit is geen newbie forum of zie ik dat verkeeerd ?
Waarom altijd dat gezeik over newbies!! :(
Je moet het toch een keer leren of niet soms!! Natuurlijk is dit een best stomme vraag, want op deze vraag is een duidelijk andwoord te vinden in de search...

Verwijderd

ook als je echt nix weet?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Als je écht niks weet kom je ook niet met een vraag wat het verschil is tussen twee moederborden waarvan je exact de namen weet.

Het is toch hartstikke mooi als iemand je verwijst naar een site waar je alle antwoorden kunt vinden? Nou moet het nog gekker worden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Iemand vraagt iets, kom op zeg, geef dan gewoon antwoord

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 25 februari 2001 10:58 schreef r0ck3t het volgende:
Helemaal mee eens.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 10:58 schreef r0ck3t het volgende:
Ook helemaal mee eens, maar dan alleen zinnige antwoorden, niet van gebruikt search, kijk in je manual en meer van dat soort ongein.

Al moet ik wel zeggen dat er heel snel vragen worden gesteld waarvan het antwoord niet zo heel moeilijk te vinden is, maar ja, gemak ( lees tweakers) dient de mens :)

Verwijderd

ooooohhh wat ben ik toch goed O+
Pagina: 1