• exia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-01 12:42
hallo tweakers,

ik heb dus thuis een w2k3 servertje draaien met exchange. ik heb 2 domeinen maar hoe kan ik nou allebij die domeinen gebruiken voor 1 exchange server?

ik ben nog niet zo goed in de omgang met exchange (lees ook: beginnend student). ik heb dus 2 domeinnamen bij argeweb, de mx records staan allebij naar de server, alleen ik weet dus niet hoe ik dat bij exchange moet instellen.

ik heb al gezocht op internet maar wordt er niks wijzer van. hopelijk kan iemand van jullie mij helpen?

Groeten,
Joep A.k.a. Exia

Verwijderd

vrij basic dit, je geeft ook heel weinig info

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

recipient policy instellen binnen exchange system manager

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:38
Onder de exchange system manager - Recipients -> Recipient Policies kun je policy's toevoegen of de default wijzigen om extra domeinen toe te voegen.

Maar dit is inderdaad vrij basic, misschien even wat meer inlezen in exchange. :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WSS

Tijd voor een nieuwe sig..

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:11

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Probleem met meerdere domeinen vind ik altijd wel dat voor het ontvangen dit geen probleem is, maar dat om via meerdere domeinen te kunnen versturen dit erg lastig is, of je moet al met send on behalf e.d. gaan werken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

zoeken op google is niet zo moeilijk: http://www.google.nl/sear...ltiple+domains&meta=lr%3D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
CAP-Team schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:46:
Probleem met meerdere domeinen vind ik altijd wel dat voor het ontvangen dit geen probleem is, maar dat om via meerdere domeinen te kunnen versturen dit erg lastig is, of je moet al met send on behalf e.d. gaan werken.
send as, niet send on behalf.

http://www.shudnow.net/20...nd-on-behalf-and-send-as/

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1