Mensen,
Ik heb een tabel binnen een div, hierin worden gegevens weergegeven die uit een database worden gehaald. Ik loop echter tegen een probleem aan in de weergave binnen IE7, Firefox lijkt geen problemen te hebben:

Ik heb de namen etc even zwart gemaakt, het gaat echter om de plekken waar ik een pijl neer heb gezet, daar zouden gegevens moeten staan. Echter, sommige gegevens verschijnen helemaal niet, sommige verschijnen deels.
Als ik daarentegen even naar beneden scroll, of de tabel selecteer met de muis worden de gegevens ineens wel zichtbaar en blijven ook normaal zichtbaar zonder dat de selectie actief is.
Het stukje code wat de tabel weergeeft bevat ook niet de fout; alles werkt ook vlekkeloos in Firefox:
Is er iemand die enig idee heeft wat hier de oorzaak van is?
Ik heb een tabel binnen een div, hierin worden gegevens weergegeven die uit een database worden gehaald. Ik loop echter tegen een probleem aan in de weergave binnen IE7, Firefox lijkt geen problemen te hebben:

Ik heb de namen etc even zwart gemaakt, het gaat echter om de plekken waar ik een pijl neer heb gezet, daar zouden gegevens moeten staan. Echter, sommige gegevens verschijnen helemaal niet, sommige verschijnen deels.
Als ik daarentegen even naar beneden scroll, of de tabel selecteer met de muis worden de gegevens ineens wel zichtbaar en blijven ook normaal zichtbaar zonder dat de selectie actief is.
Het stukje code wat de tabel weergeeft bevat ook niet de fout; alles werkt ook vlekkeloos in Firefox:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| if rs_projecten.eof or rs_projecten.bof then response.write "<p><i>Er zijn geen log-vermeldingen gevonden in de huidige weergave...</i></p>" else response.write "<table width='700'>" & vbcrlf response.write "<tr>" & vbcrlf response.write "<td><b>Moment:</b></td><td><b>User:</b></td><td><b>Actie:</b></td><td><b>Tabel:</b></td><td><b>Omschrijving:</b></td>" & vbcrlf response.write "</tr>" & vbcrlf do until rs_projecten.eof response.write "<tr>" & vbcrlf response.write "<td>"&rs_projecten("moment")&"</td><td>"&rs_projecten("naam")&"</td><td>"&rs_projecten("actie")&"</td><td>"&rs_projecten("tabel")&"</td><td>"&rs_projecten("omschrijving")&"</td>" & vbcrlf response.write "</tr>" & vbcrlf rs_projecten.movenext loop response.write "</table>" & vbcrlf end if |
Is er iemand die enig idee heeft wat hier de oorzaak van is?