weekaanbieding van headset centre
link
Denon AH C252 in ear oordopjes
ik denk bij denon meteen aan goede kwaliteit maar heb er geen onderbouwing ofzo voor dus zou er natuurlijk flink naast kunnen zitten.
mijn ipod oordopjes zijn gesneuveld en ben toch een beetje aan het rondkijken voor vervangers, aangezien de originele apple ook algauw 30 tot 40 euro kost en m.i niet super klinken is dit (of iets soorgelijks) mischien wel een mooi alternatief?
(sorry had natuurlijk in portable gemoeten sorry
)
link
Denon AH C252 in ear oordopjes
hoe is de ervaring met denon oordopjes?Denon AH-C252 In-Ear oordopjes
Verrijk uw luisterervaring met de Denon AH-C252 In-Ear oordopjes. De AH-C252 zijn voorzien van de exclusieve Acoustic Optimizer technologie voor optimaal geluid!
Het design zorgt voor comfortabel gebruik, ook tijdens langere luistersessies. De oordopjes zijn In-Ear, waardoor het omgevingsgeluid geïsoleerd is, en u kunt genieten van een volledige muziekervaring.
De Denon AH-C252 is voorzien van Neodymium speakers, waardoor er een diepe bass en heldere hoge tonen worden weergegeven. De gouden 3,5mm plug wordt gemakkelijk aangesloten op uw mobiele telefoon, MP3 speler of iPhone.
Specificaties:
# Een betaalbare hoge-kwaliteits oplossing van Denon
# Enorm comfortabel - 3 maten oordopjes meegeleverd
# Acoustic Optimizer voor optimaal geluid
# Gemakkelijk aan te sluiten
# Gewicht: 4,6 gram
In de verpakking:
# Denon AH-C252 In-Ear oordopjes
# 3 maten oordopjes
# Kabel met 3,5mm gouden plug
# Bewaartasje
ik denk bij denon meteen aan goede kwaliteit maar heb er geen onderbouwing ofzo voor dus zou er natuurlijk flink naast kunnen zitten.
mijn ipod oordopjes zijn gesneuveld en ben toch een beetje aan het rondkijken voor vervangers, aangezien de originele apple ook algauw 30 tot 40 euro kost en m.i niet super klinken is dit (of iets soorgelijks) mischien wel een mooi alternatief?
(sorry had natuurlijk in portable gemoeten sorry