Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met Prince of Persia

Pagina: 1
Acties:

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-11 04:19
Hallo

ik heb sinds gisteren een nieuwe pc setup. Die bestaat uit een i7 920 processor op een P6T deluxe mobo van asus. Als grafische kaart heb ik gekozen voor een 4870X2. Er zit ook 3 gig ram in op 1600 mhz.

Na het installeren heb ik directx9 c geinstalleerd (laatste release die ik kon vinden) en heb direct men grafische kaart drivers geupdate naar 8.12 (de laatste dus).

Daarna had ik Prince of Persia geinstalleerd en wou zo men systeem testen. (had al andere games gespeeld als L4D en Stranglehold)

Vanaf dat ik PoP opstart flikkert men scherm echter. De instellingen staan op max met AA en AAF aan.
De resolutie is 1440 x 900 . Waaraan kan dit probeem liggen ?

Elke hulp is welkom want zou hem graag spelen op men nieuwe systeem 8)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:58
probeer eens met wat lagere instellingen?
nieuwste drivers?
meer mensen met dit probleem (google?)

Pronce of persia.. is dat nieuw? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Reloader op 09-01-2009 09:41 ]

• sleepwalkerbe
lagere instellingen geeft net het zelfde probleem jammer genoeg.
De laatste drivers zitten dr op ja.
Op google vind ik geen gelijkaardige problemen , vandaar dat ik t hier ff vroeg

lol @ typo in titel , had et niet gezien :)

Kan het evt aan de AA en AAF liggen , want die heb ik al altijd hoog aan gehad

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Wat is de native resolutie van het scherm waar je op speelt? Ik heb wel eens een TFT meegemaakt die flikkerde als de resolutie lager dan native stond ingesteld (was een 1280x1024 scherm, zette je Windows op 1024x768, begon het scherm te flikkeren).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• sleepwalkerbe
monitor is native 1440x 900 en daarop speel ik ook , dus dat is het probleem niet. Op gamespot zeggen ze dat AA moet uit staan , beetje flauw vind ik :s

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:11
Probeer eens de instellingen in Catalyst Control Centre allemaal op "application controlled" te zetten. Ik heb dat ook gehad, maar toen ik dit deed was 't weg.

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56
Bedankt Seal, ik had hier ook last van, maar nou is het over, hier is een screenshot voor de duidelijkheid
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/fnxz77.jpg
Pagina: 1