Mijn vraag is. Is iemand dit wel eens gelukt, of heeft dat geprobeerd?
Of is dit bij voorbaad al kansloos?

Of is dit bij voorbaad al kansloos?

[ Voor 25% gewijzigd door RobLemmens op 08-01-2009 23:57 ]
Verwijderd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
kosten zijn erg simpel.Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 07:09:
Wel intresse daarin, afhankelijk wat je er voor vraagt.
En heb je ook een platform om het te testen?
Die ene pin ben je zo kwijt. Ik heb hier nog een Intel celeron M 430 die gesloopt mag worden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 23:29 ]
Verwijderd
Bedoeld u daarmee dat deze pin op een complexe manier met de cpu verboden is?[b][message=31321250,noline]dat deze behoorlijk veel schade heeft. Zo'n clockpin is ook redelijk gevoelig voor storingen.
.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Verwijderd
Lengte zal niet zo probleem zijn de pin zit er nog op.kalizec schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:46:
Niet op een complexe manier, maar dat de verbinding goed moet zijn om zonder storingen een signaal door te geven. Pinnen die alleen de chip van spanning voorzien zijn niet gevoelig voor de lengte/capaciteit van die pin, maar signaal pinnen wel.
Tuurlijk kun je proberen om de pin terug te solderen, maar de kans dat dat goed lukt is gewoon niet zo groot. De herstelde pin mag namelijk niet veel korter of langer zijn en het contact moet erg goed zijn.
Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. Deze cpu, heb er nog 1 van in gebruik, wordt helemaal niet warm. Waarschijnlijk standaard zwaar onderclocked. En hij schakelt al snel 1 core uit heb ik gemeten met everest.[b]suijkerbuijk schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:56
Wel een nadeel aan dit soort tin is dat het al smelt onder de 150graden.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 21:02 ]