Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus EPU-6 Engine instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sedert kort het ASUS P6T Deluxe moederbord aangekocht dat samenkomt met een leuk tooltje genaamd EPU-6 Engine waarmee ik het verbruik van mijn systeem kan instellen. Als ik echter onder een 'Limited Account' werk onder Windows XP Pro, en ik probeer een instelling hierin te wijzigen dan wordt deze niet bewaard en bij de volgende logon staat ie gewoon weer in zijn oude stand.

Ik had namelijk graag 'Max. Power Saving' als default gezet. En onder een administrator account doet ie het prima. Dit doet mij vermoeden dat het iets met access rights te maken zal hebben. Ik heb ook al eens in het register zitten snollen maar ook dat heeft niets opgeleverd.

Iemand een idee? een oplossing? een gelijkaardig probleem?

greetz

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:32:
Ik heb sedert kort het ASUS P6T Deluxe moederbord aangekocht dat samenkomt met een leuk tooltje genaamd EPU-6 Engine waarmee ik het verbruik van mijn systeem kan instellen. Als ik echter onder een 'Limited Account' werk onder Windows XP Pro, en ik probeer een instelling hierin te wijzigen dan wordt deze niet bewaard en bij de volgende logon staat ie gewoon weer in zijn oude stand.

Ik had namelijk graag 'Max. Power Saving' als default gezet. En onder een administrator account doet ie het prima. Dit doet mij vermoeden dat het iets met access rights te maken zal hebben. Ik heb ook al eens in het register zitten snollen maar ook dat heeft niets opgeleverd.

Iemand een idee? een oplossing? een gelijkaardig probleem?

greetz
Als je toch alleen maar die "max powersaving" gebruikt, kun je dan niet gewoon die instellingen "hard" in je BIOS zetten?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Verwijderd

Topicstarter
APClll schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:50:
[...]

Als je toch alleen maar die "max powersaving" gebruikt, kun je dan niet gewoon die instellingen "hard" in je BIOS zetten?
Ik denk niet dat ik dit in mijn BIOS kan instellen. Ik weet althans niet waar. Er is wel een heel uitgebreid menu in mijn BIOS om mijn processor en geheugen wat te tweaken d.m.v. voltages enzo... Zou ik dat dan daar moeten doen?