• Judge Duck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hallo allen,

Na heftig zoeken en uitproberen lukt het mij helaas niet om te slagen, vandaar dit topic. Ik ben op zoek naar een Windows applicatie, zoals psyBNC, welke een IRC bnc op zet en de kanalen open houdt als mijn client disconnect. De applicatie komt dan te draaien op een win2k3 server. Scripting moet ondersteund worden zodat bij het connecten naar een server automatisch een bericht naar nickserv gestuurd kan worden.

De Windows port van psyBNC werkt wel, maar hier zit geen scripting support in, dus krijg ik de nickserv bij een connect niet aan de praat.

Enige tweakers die mij een helpende hand kunnen geven?

Alvast bedankt!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
damn dat is lang geleden. Cygwin een oplossing toevallig? volgens mij had ik het daar onder draaien toen het millenium nog vers was.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• Judge Duck
  • Niet online
Cygwin icm wat dan precies?

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik snap niet precies wat je wilt, maar volgens mij heb jij dan gewoon een eggdrop nodig als je scripts wilt gebruiken wanneer je bnc alles overneemt. (sorry als ik het niet goed heb gelezen hoor ;) )

En kijk anders naar shroudbnc?

• Judge Duck
  • Niet online
De linux versie van psyBNC ondersteund scripting waarmee je automatisch een bericht kunt versturen zodra de bnc verbinding maakt met een server en zonder dat er een client verbonden is.

Overigens ben ik op zoek naar een Windows applicatie, shroudbnc ziet er erg mooi uit maar helaas is het voor bsd.