Mijn apostrof doet plots gek in Vista. Ik heb de indeling 'gewoon' op Nederland - VS internationaal staan. Echter, als ik een apostrof in toets gebeurt er niks. Dit klopt ook, normaal gesproken zou deze pas moeten verschijnen als je een spatie of een ander karakter aanslaat nadat je de apostrof hebt ingetoetst. Echter, ik krijg dan helemaal niks te zien. Als ik de apostrof aan sla en vervolgens een letter, krijg ik alleen de letter. Als ik de apostrof aansla en vervolgens de spatiebalk, krijg ik alleen een spatie.
Maar als ik de apostrof aan sla en deze vervolgens nogmaals intoets, dan krijg ik twee keer de apostrof te zien! De enige manier om een enkele apostrof op mijn beeldscherm te krijgen is dus door twee keer de apostrof-toets in te drukken en dan op backspace te drukken. Zeer omslachtig en onhandig.
Hoe kan ik dit fixen?
Maar als ik de apostrof aan sla en deze vervolgens nogmaals intoets, dan krijg ik twee keer de apostrof te zien! De enige manier om een enkele apostrof op mijn beeldscherm te krijgen is dus door twee keer de apostrof-toets in te drukken en dan op backspace te drukken. Zeer omslachtig en onhandig.
Hoe kan ik dit fixen?