Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Apostrof problemen

Pagina: 1
Acties:

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20
Mijn apostrof doet plots gek in Vista. Ik heb de indeling 'gewoon' op Nederland - VS internationaal staan. Echter, als ik een apostrof in toets gebeurt er niks. Dit klopt ook, normaal gesproken zou deze pas moeten verschijnen als je een spatie of een ander karakter aanslaat nadat je de apostrof hebt ingetoetst. Echter, ik krijg dan helemaal niks te zien. Als ik de apostrof aan sla en vervolgens een letter, krijg ik alleen de letter. Als ik de apostrof aansla en vervolgens de spatiebalk, krijg ik alleen een spatie.

Maar als ik de apostrof aan sla en deze vervolgens nogmaals intoets, dan krijg ik twee keer de apostrof te zien! De enige manier om een enkele apostrof op mijn beeldscherm te krijgen is dus door twee keer de apostrof-toets in te drukken en dan op backspace te drukken. Zeer omslachtig en onhandig.

Hoe kan ik dit fixen? :'(

• TMC
Iemand?

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-10 07:33
Apostrof is toch '? dat typt toch in 1 keer

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:21

painkill

Pain(k)(ill)

Bij mij werkt het goed, weet je zeker dat je de goede knop hebt, er zijn namelijk een paar knoppen die een komma laten zien, probeer ze eens allemaal

Mijn SNES verzameling!

• TMC
keejoz schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:14:
Apostrof is toch '? dat typt toch in 1 keer
Als hij op Engels staat ja. Als je hem VS Internationaal hebt staan (wat je nodig hebt wil je bijv. de é kunnen typen) werkt het niet. Ik kan ook geen trema maken.

[ Voor 33% gewijzigd door TMC op 11-01-2009 20:21 ]

• TMC
painkill schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:17:
Bij mij werkt het goed, weet je zeker dat je de goede knop hebt, er zijn namelijk een paar knoppen die een komma laten zien, probeer ze eens allemaal
Ja natuurlijk, ik weet heus wel hoe een toetsenbord werkt. ;)

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 23:45
Probeer de andere eens met ctrl + shift eenmaal tegelijk indrukken

[ Voor 64% gewijzigd door Moning2 op 11-01-2009 20:27 ]

• TMC
Moning2 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:23:
Probeer de andere eens met ctrl + shift eenmaal tegelijk indrukken
Dat is schakelen tussen tussen de beschikbare toetsenbordindelingen: daar ligt het probleem niet.

• Moning2
Wat gebeurt er als je alt inhoud en op je keypad 0146 intypt?
En werkt het nergens of in alleen bepaalde applicaties niet?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:21

painkill

Pain(k)(ill)

Test het anders eens op het Toetsenbord wat standaard in windows zit.
On-screen keyboard in het engels in vista.

Dan ligt het in ieder geval niet aan je toetsenbord zelf, wat ik sowieso al denk.

Mijn SNES verzameling!

• TMC
Heb net het BIOS gereset, en nu werkt het weer, maar ik betwijfel of het een blijvende oplossing is. Eerder had systeemherstel ook effect, maar na een tijdje werkte het weer niet meer. Nu doet ie het iig wel, tijdelijk.

• Moning2
Ik herinner me dit probleem ook eens te hebben gehad, maar was 'opgelost' met een restart van de computer..
Pagina: 1