Sinds een aantal jaren heb ik een contract met UUnet. Later heb ik met het starten van het HCCnet hier een aansluiting van gevraagd. De twee systemen werkten niet meer en via de helpdesk van UUnet is de externe telefoonverbinding van HCC verwijderd en loopt de verbinding van HCCnet via UUnet. Hoe dat gaat weet ik niet, maar beide systemen werken goed. Nu wil ik eigenlijk UUnet opzeggen maar hoe moet ik UUnet verwijderen en toch HCC behouden als de externe verbinding via UUnet vervalt?
Hallo en welkom in 2009. HCCnet is in 2005 overgenomen door XS4all. UUnet is al in 1996 overgenomen door WorldCom, wat in 2006 is overgenomen door Verizon.
Dus hoe je een contract kunt hebben met één van beiden, en dan ook nog via zo'n vreemde constructie, weet ik niet. Maar het lijkt me dat het bedrijf waarbij je wél zit een helpdesk of telefoonnummer heeft waar je kunt navragen hoe het zit en wat je moet doen.
Als je niet weet bij welk bedrijf je je aansluiting hebt, zou ik eens kijken op je bankafschriften waar het geld maandelijks heen gaat.
Dus hoe je een contract kunt hebben met één van beiden, en dan ook nog via zo'n vreemde constructie, weet ik niet. Maar het lijkt me dat het bedrijf waarbij je wél zit een helpdesk of telefoonnummer heeft waar je kunt navragen hoe het zit en wat je moet doen.
Als je niet weet bij welk bedrijf je je aansluiting hebt, zou ik eens kijken op je bankafschriften waar het geld maandelijks heen gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 08-01-2009 21:19 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."