Whieee schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 23:14:
Hoi Maaike_19,
welkom op GoT, en welkom in APL

Plaxo zou je terug moeten vinden in /Applications/Plaxo. Mocht je die Applications folder niet kunnen vinden, klik dan op een leeg deel van je bureaublad, en druk op: cmd (appeltje) + shift + a. Er opent nu een Finder-venster, met daarin de inhoud van je Applications map. Als het goed is, staat in die map nog een map die Plaxo heet. In die map moet een Uninstaller staan.
Voor echte 'n00b-vragen' is het forum op macmiep.nl een goede plaats om te beginnen.

Heb nu via applicationsfolder nog een mapje gevonden die plaxo heette.
Daar stond echter geen uninstaller in dus heb het gewoon naar de prullenmand gesleept en herstart.
Nu nergens last meer van en ga er vanuit dat het ook niet meer terugkomt.
de persoon waarvan ik de Macbook heb gekocht is werkzaam bij een groot computerbedrijf en kent ook veel mensen bij Apple.
Hij heeft er een schone installatie opgezet met wat extra software (best veel eigenlijk).
Wat ik niet gebruik of niet ken, heb ik ff gegoogled en vervolgens verwijderd.
Heb overigens Fruux erop gezet om mijn Macbook te kunnen synchroniseren met mijn Imac 20" inch.
Dat werkt tot nu toe heel goed.
Daarnaast zal ik vandaag mijn Tucano sleeve ontvangen en een Mighty mouse (wel bedraad) met draadloos niet zulke goede ervaringen.
Wanneer er nog leuke tips zijn en musthaves die ik zou moeten aanschaffen, dan hoor ik het graag,
Ben ook een echte gadgetfan en er zal spoedig een mooie witte iphone gaan komen!