[Acer E560] Geen OSD na reinstall

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:53
Hoi,

Na mijn PC (Acer Aspire E560) geherinstalleerd te hebben heb ik het volgende probleem. Ik heb namelijk geen OSD meer (dat volumebalkje dat je krijgt als je op een mediatoetsenbord het volume verlaagt/verhoogt). Ik kan zo op de acer site en FTP ook geen programma vinden dat dat doet? Want het volume verlagen werkt wel, alleen het volumebalkje doet het niet.

Heeft iemand een idee welk programma ontbreekt? En nee, ik ga niet die Acer eRommel nog een keer installeren.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:31
Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Dit zijn dan ook dingen die je prima zelfstandig uit kan zoeken met behulp van een zoekmachine, een ervaringen-topic of misschien de FAQ .

Grote kans dat deze software wel in de Acer e-software zit. Mogelijk is de driver ook los te installeren, maar zal het vast geen duidelijke naam hebben zo te zien. Mogelijk is het ook alleen een setting. Uit je verhaal maak ik op dat je nog niet alle software/drivers hebt geprobeerd, de driver CD hebt geprobeerd (mocht je die hebben) of de helpdesk hebt gebeld.

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.