Toon posts:

Dedicated

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik een dedicated hosting (natuurlijk zo goedkoop mogelijk) kan krijgen?

Ik zoek er 1 waarop ik een cserver + website(s) kan zetten. Ik wil natuurlijk volledig access hebben via telnet (pcanywhere) ofzo.

Ik zoek dus niet pcanywhere zelf want ik wil geen windows compie.. Maar ik wil dat ik met zoiets ofzo toch de hele computer kan regelen vanaf afstand snappie ;)

Verwijderd

Ja je kan bij mij hosten een dedicated server voor fl 50 per maand. Dan kom je op een supersnelle verbinding met het internet te zitten. Een linux router met een Com21 modem op het CHELLO netwerk >:) Je hebt dan soms wel een stream bereik van 128 kilobit per seconden!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
Ja Mike het is geweeeeldiiiig ! En wij van Chello geven u er ook nog eens GRATIS en VOOR NIETS een bereikbaarheidsgarantie van niet 1, nee zelfs niet 5, maar TIEN PROCENT bij ! Een geweldige kans van 1 op de 10 dat uw server ook daadwerkelijk te bereiken is !

We spend our years as a tale that is told

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op zondag 25 februari 2001 15:54 schreef Dutchman! het volgende:
Ja Mike het is geweeeeldiiiig ! En wij van Chello geven u er ook nog eens GRATIS en VOOR NIETS een bereikbaarheidsgarantie van niet 1, nee zelfs niet 5, maar TIEN PROCENT bij ! Een geweldige kans van 1 op de 10 dat uw server ook daadwerkelijk te bereiken is !
Hey, ik heb copyright op de "Ask Mike!" in Nederland .... >:)

Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/126547 en http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/124836 :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:25
* Dutchman! maakt 0.01% van een cent over naar de de bankrekening van Peerke

(het kan zijn dat je bank besluit dat het een te klein bedrag is om een afschrift voor te sturen, en aan je saldo zal je weinig merken, maar het is er wel bijgekomen ;))

We spend our years as a tale that is told