Macbook met iLife '09 upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-12-2025
Hallo Allemaal,

Ik heb vorig jaar op 23 december een mac besteld bij de online apple store for education, die ik ontvangen heb op 31 december. Daar zat gratis iLife '08 bij voorgeinstalleerd.

Nu is net iLife '09 uit, maar is het niet zo dat Apple een regeling heeft dat je binnen een maand recht hebt op alle beschikbare software upgrades binnen een maand na de aanschafdatum? Indien dit zo is wil ik ook vragen of andere personen hier al ervaring mee hebben, en hoe dit eventueel in zijn werk gaat.

Karsten,

To Apple or not to Apple? That's the banana!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Alleen als je het na 6 januari hebt gekocht kan je voor een paar dollar iLife '09 er bij kopen. Zie verder ook geen reden waarom je het nog verder zou moeten rekken.

• zalex
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik zit met hetzelfde (maar dan 2 januari). Iemand die hier meer vanaf weet?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Die actie is er nu ook weer, maar geldt (zoals altijd) alleen voor de computers die op of na de aankondiging zijn gekocht. In dit geval geldt deze actie voor alle computers die op of na 6 januari zijn gekocht. Meer details komen op 12 januari op http://www.apple.com/nl/ilife/uptodate/.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.