20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro
Infinite Undiscovery is een SP actie RPG (volgens wiki
) en Eternal Sonata was er ook één (en een stuk vrolijker dan Infinite Undiscovery
) en heeft local CO-OP mogelijkheid. De demo van Eternal Sonata staat op XBL
..
Verwijderd
Als je met je vriendin wil spelen dan zou ik fable 2 kiezen. Dat spel is zo vrouw vriendelijk.
Suggestie-topics als deze zijn helemaal niet mis, maar dan is het wel handig om de boel een beetje te onderbouwen. Een titel neerplempen en 'zoek het zelf verder maar op' is niet echt cool.
Als PS3 eigenaar baal ik dat fable 2 enkel op de 360 is uitgekomen 
Zoek zelf ook een fantasy RPG en toen ik over fable 2 las, was ik eigenlijk gelijk al weg van het spel, juist vooral omdat het toegankelijk genoeg leek om samen met vriendin te spelen. Helaas dus niet op de PS3.
Zoek zelf ook een fantasy RPG en toen ik over fable 2 las, was ik eigenlijk gelijk al weg van het spel, juist vooral omdat het toegankelijk genoeg leek om samen met vriendin te spelen. Helaas dus niet op de PS3.
The Last Remnant is ook nog een optie, maar die game heeft nogal wat technische problemen. Star Ocean: The Last Hope komt ook ergens dit jaar uit.
Fable 2 is uitgegeven door Microsoft, dus kans is nihil dat die op de PS3 uitkomt.morpheus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:56:
Als PS3 eigenaar baal ik dat fable 2 enkel op de 360 is uitgekomen
Pagina: 1