Nieuw RPG Spel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekok
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 12:59
Hoi,

Ik zoek een spel voor de xbox 360. Het moet een soort van actie RPG zijn. Ik heb een tijdje Kingdom Hearts gespeeld en dit vond ik heel leuk. Ik vroeg me af of er een soortgelijk iets is voor de xbox. Het moet wel enigszins vredelievend zijn en co-op mode zou ook leuk zijn zodat ik het samen met mijn vriendin kan spelen :P. Iemand enige ideeën? Ik heb al een beetje rond gezocht op internet maar kon daar niet echt iets vinden, maar misschien weet iemand toevallig zo'n spel.

20" iMac; 2.4ghz Core 2 Duo; 3GB; Ati Radeon 2600HD Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fable 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Fable 2 klinkt inderdaad als het spel wat je zoekt, verder kan ik ook zo 123 niets verzinnen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36
Infinite Undiscovery is een SP actie RPG (volgens wiki :P) en Eternal Sonata was er ook één (en een stuk vrolijker dan Infinite Undiscovery :P) en heeft local CO-OP mogelijkheid. De demo van Eternal Sonata staat op XBL :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met je vriendin wil spelen dan zou ik fable 2 kiezen. Dat spel is zo vrouw vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Suggestie-topics als deze zijn helemaal niet mis, maar dan is het wel handig om de boel een beetje te onderbouwen. Een titel neerplempen en 'zoek het zelf verder maar op' is niet echt cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-10 07:22
Als PS3 eigenaar baal ik dat fable 2 enkel op de 360 is uitgekomen :(
Zoek zelf ook een fantasy RPG en toen ik over fable 2 las, was ik eigenlijk gelijk al weg van het spel, juist vooral omdat het toegankelijk genoeg leek om samen met vriendin te spelen. Helaas dus niet op de PS3.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 12:32
The Last Remnant is ook nog een optie, maar die game heeft nogal wat technische problemen. Star Ocean: The Last Hope komt ook ergens dit jaar uit.
morpheus schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:56:
Als PS3 eigenaar baal ik dat fable 2 enkel op de 360 is uitgekomen :(
Fable 2 is uitgegeven door Microsoft, dus kans is nihil dat die op de PS3 uitkomt.
Pagina: 1