Toon posts:

msi k7tpro2-a --> "fuzzy logic"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe pc met een msi mobo (k7t pro 2-a), en een athlon t-bird 900 mhz. Nu zit er bij het mobo een heel handig proggie, fuzzy logic, waarmee je je pc kan overclocken (cpu neem ik aan). op zich wel handig natuurlijk (:9) maar nu vroeg ik mij nu af of ik die waarschuwing die je er bij krijgt (dit kan je pc slope!!!) serieus moet nemen. ik ben niet zo'n supertechnisch iemand (:?) dus ik vroeg me af of iemand mij kan helpen... alvast bedankt.

p.s. ik wil liever niet me cpu uit elkaar slope of aan me mobo solderen als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Verwijderd

Topicstarter
oja nog iets.
trekt mn koeler het als ik m eventueel overclock? dat fuzzy logic geeft aan op hoeveel rpm ie draait, wellicht kan dat omhoog?

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 01:08 schreef master_oei het volgende:
oja nog iets.
trekt mn koeler het als ik m eventueel overclock? dat fuzzy logic geeft aan op hoeveel rpm ie draait, wellicht kan dat omhoog?
Ik heb die ook msi k7t pro 2 a mamplank, maar daar kun je toch een voice error in horen ofzo? Hoe zit dat?
Ipv beeps een stem ofzo toch?!

Verwijderd

Topicstarter
kweet het niet....

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 01:12 schreef master_oei het volgende:
kweet het niet....
Maar funny logic,
ik kreeg het er niet bij :?

Ik heb mijn duron 800@ 988 lopen ofzo nu,
en gewoon klooien met voltage en de rest in de bios werkt prima!

Verwijderd

Topicstarter
hmm... vreemd daje die er niet bij hebt idd. (:?)
ik heb gewoon een cd waar alle software op staat. maar ik heb ook de rest v/d software (windows etc.) ik weet niet of jij die bij je pctje kreeg (of heb je m echt helemaal zelf same gesteld).

maar goed met dat fuzzy logic moet dat overklokken dus heeel simpel zijn... ik durf alleen niet zo goed.. straks gaat er iets mis en dan is me driedagenoudepc naar de haaien (;(;(
Pagina: 1