Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Goedendag,
Sorry voor de wat knullige topic titel maar ik kon zo snel niets verzinnen om mijn vraag beknopt te omschrijven.

Ik gebruik al jaren in ear dopjes voor mijn mp3 spelers en die zijn meestal rond de 30 a 50 euro.
Merken verschillen van Sony,Senheiser,Philips enz.
En eigenlijk klinken ze ongeveer allemaal hetzelfde.
De 1 iets modderiger in het laag,de ander weer iets scheller maar ze liggen kwa geluidskwaliteit dicht bij elkaar.
Nu heb ik sinds kort een Ipot touch gekocht en nu ben ik van mening dat hier ook een hoogwaardiger koptelefoon bij hoort.

Zo ben ik al wat winkels afgegaan en heb ik van bv, Sony al wat dure in de schappen zien liggen (rond de 130,-) en uiteraard ook Shure heb ik al zien liggen.
Echter nergens mag ik ze eerst beluisteren hoe ze nu klinken.
Best jammer want nu heb ik ook geen idee of een in-ear koptelefoon van rond de 200,- echt zoveel beter klinkt dan 1 van pak hem beet 40,-

Na het lezen van diverse topics op dit forum viel mij op dat sommige matig positief waren over best dure dopjes.
M.a.w. dure dopjes staan niet persee garant voor een goed geluid.
Aangezien ik waarschijnlijk de dopjes onbeluisterd ga kopen ben ik nu wat onzeker of ik wel echt een noemenswaardige verbetering hoor met dure dopjes.

Nu mijn vraag.
Kan ik echt een behoorlijke verbetering in het geluid verwachten of zijn dit ondanks het grote prijsverschil toch kleine verschillen.
Als ik van een helder en strak geluid houd zijn er dan echt specifieke merken waar ik naar moet kijken?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:40
1) Het is iPod, iPot kan echt niet :P
2) Als jij niet echt veel verschil hoort tussen goedkope oordopjes ben je waarschijnlijk geen audiofiel. Dat ben je waarschijnlijk sowieso al niet gekeken naar de keuzes die je maakt ;)

In dat laatste geval ga je dus ook geen verschil merken tussen Shure oordopjes van 200 euro of Philips oordopjes van 40 euro, dus is het imho een zinloze investering.

Ik denk dat je beter er tussenin kunt gaan zitten en voor 100 euro iets kopen. Dan kun je bijvoorbeeld een Sennheiser CX 95 setje halen, ook erg goed spul.

Tot slot, je hebt het over het beluisteren van in-ear's in de winkel, maar wees je er van bewust dat je op die manier sowieso geen objectieve keuze kunt maken aangezien je in-ears eerst een tijd in moet spelen :)

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:05
Of je echt behoorlijke verbeteringen in geluidskwaliteit kunt verwachten ligt denk ik een beetje aan hoe audiofiel jij wel of niet bent. Hoor jij bijvoorbeeld het verschil tussen een koptelefoon van 10 of van 30 euro? Zo ja dan zul je waarschijnlijk ook wel het verschil tussen mid-price en top of the line koptelefoons horen. Daarnaast is je input natuurlijk ook enorm van belang. De Ipods staan niet enorm bekend om hun geluidskwaliteit, echter dit is volgens mij deels op emotie en slechte kwaliteit van de eerste ipod modellen en niet zozeer de huidige technologie.

Wat betreft merken zou ik inderdaad kijken bij Shure, Westone, Sennheiser, Ultimate Ears e.d. kijken. Ik zou ook een snuffelen op het Head-fi forum daar staat ook vaak wel interessante info op. http://www.head-fi.org/forums/f103/

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46

Sa1

Ik ben absoluut geen audiofiel, maar het verschil is imo weldegelijk te horen. Was laatst op een beurs van Denon, zij hadden doordopjes van 40 euro, 60, 80 en een setje van Klipsch van 239 euro. Die laatste klinkt toch echt enorm veel beter dan die van 80. Je moet het er maar net voor over hebben. Persoonlijk heb ik het er niet voor over en heb ik die van 60 genomen van Denon.. super geluidje

• Avalaxy
Sa1 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:03:
Ik ben absoluut geen audiofiel, maar het verschil is imo weldegelijk te horen. Was laatst op een beurs van Denon, zij hadden doordopjes van 40 euro, 60, 80 en een setje van Klipsch van 239 euro. Die laatste klinkt toch echt enorm veel beter dan die van 80. Je moet het er maar net voor over hebben. Persoonlijk heb ik het er niet voor over en heb ik die van 60 genomen van Denon.. super geluidje
Maar wederom komt dan weer de vraag hoe audiofiel jij bent, wat voor PMD je gebruikt, waar je je muziek vandaag haalt (lossless/FLAC, simpele mp3'tjes, originele cd's?) en natuurlijk hoeveel je er voor over hebt.

Ik denk dat >100 euro overkill is voor elke niet-audiofiel. Veel mensen vinden het al idioot dat ik meer dan 50 euro uitgeef aan oordopjes ;)

• melly
Jongens,bedankt voor jullie hulp.

Ik kon gelukkig bij Mediamarkt in Almere wel eerst luisteren voor de Sure modellen.
Ze hadden hier een speciale demo koffer voor.
Prijstechnisch wilde ik voor de SE310 gaan en met het beluisteren viel mij op hoeveel gedtaileerder en helderder deze klonk vergeleken met mijn philips dopjes van 30,-
(mag ook wel voor de prijs van 250,-)
De verkoper sloot echter ook nog de SE530 aan..mag je mee nemen voor maar liefst 500,-
Veels te duur maar toch even luisteren natuurlijk..
Wow...wat een verschil was er te horen vergeleken met de 310.
Vooral het laag viel mij op..strak en dynamisch.
Precies het type geluid wat ik zocht...

Helaas was de SE420 niet te beluisteren maar nu stond ik toch wel in dubio.
500,- voor een setje oordopjes is echt van de zotte,maarja...wel echt het geluid wat ik zoek..helder,strak en dynamisch.
Lang verhaal kort...het is dus de SE530 geworden :):)
Belachelijk veel geld maarja,laat ik ook maar een goede daad doen wat betreft de kredietcrysis.

Nu lees ik overal dat je ze eerst moet inspelen (wat ik eigenlijk met een korrel zout neem) maargoed...het kan dus alleen maar nog beter worden dan dat ze nu al klinken.
Ik nu dus platzak,maar happy :)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

voor zo'n aanschafbedrag zou ik wel de inspeeltijd in acht houden, je geeft niet voor niets zoveel geld uit voor iets goeds. Wordt er een specifieke tijd aangegeven?

Hier staat tekst

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-11 17:33
Inspelen is geen onzin. De hardware is nieuw, en je hebt te maken met bewegende delen. Die zijn nog niet echt op hun optimale rek zeg maar, maar na een tijd inspelen zijn de eigenschappen van de materialen optimaler, en is je geluid beter. :)

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11 11:57
melly schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:44:

Ik kon gelukkig bij Mediamarkt in Almere wel eerst luisteren voor de Sure modellen.
Prijstechnisch wilde ik voor de SE310 gaan en met het beluisteren viel mij op hoeveel gedtaileerder en helderder deze klonk vergeleken met mijn philips dopjes van 30,-
De verkoper sloot echter ook nog de SE530 aan..mag je mee nemen voor maar liefst 500,-

500,- voor een setje oordopjes is echt van de zotte,maarja...wel echt het geluid wat ik zoek..helder,strak en dynamisch.
Belachelijk veel geld maarja,laat ik ook maar een goede daad doen wat betreft de kredietcrysis.

Nu lees ik overal dat je ze eerst moet inspelen (wat ik eigenlijk met een korrel zout neem) maargoed...het kan dus alleen maar nog beter worden dan dat ze nu al klinken.
Eehmmmmm.
Oke ik vindt dit eigenlijk wel zonde van het geld..
Waarom heb je niet gewoon overwogen om een goeie koptelefoon te kopen?
Van dat geld kan je namelijk een hele goeie koptelefoon kopen, die zelfs nog beter geluid geeft dan InEars.
En die zijn meestal niet eens al te groot.

(damn moet je voorstellen 500,- voor oordopjes, daar kan je zo veel leukere dingen mee doen)

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:01
Het klopt volgens mij wel dat een koptelefoon prijstechnisch een veel betere koop is. Alleen je wordt wel een beetje aangekeken in de trein hoor, als je een Sennheiser HD555 of een HD215 op hebt :p
zelf zit ik meestal met een HD555 in de trein :9

Zelf heb ik de Shure In-ears nooit geprobeerd omdat in-ears over het algemeen niet zo comfi zijn

[ Voor 10% gewijzigd door Martensupport op 08-01-2009 23:05 ]

• Avalaxy
In-ears niet comfortabel? Dat ligt dan helemaal aan de foampjes die je gebruikt. Bij de mijne merk ik niet eens echt dat ze in m'n oor zitten... Een koptelefoon op m'n oor daarentegen wel. Je krijgt er ook gewoon small/medium/large foams bij zodat je zelf kunt kijken wat het beste past. Maar als ze niet comfortabel zitten heb je gewoon een ruk setje.

Overigens wel echt een WOW wtf! Een niet-audiofiel die oordopjes van 500 euro koopt, damn 8)7 :P

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 08-01-2009 23:09 ]

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mja, ik was ook gewoon voor de SE210 gegaan, had de rest van het bedrag uitgegeven aan iets anders leuks. No offence verder, en als het voor jou beleving strak(ker) en dynamisch(er) is dan de andere doppen moet je het zeker doen, maar het is echt héél veel geld.

Daarbij is de iPod Touch niet de MP3 speler die mensen normaal gesproken gebruiken in combinatie met deze doppen, is ook iets om over na te denken..

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06

BCC

Laat die kerel nou gewoon even lekker zijn gang gaan :). Hij houdt tenminste persoonlijk de economie draaiende in deze recessie :)

[ Voor 4% gewijzigd door BCC op 09-01-2009 07:36 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• melly
Even over het audiofiele gedeelte.
Jawel,ik ben helaas wel audiofiel (geweest) maar dit uite zich toen alleen in mijn stereo set.
Voor diegene die dit wat zegt,ik luisterde toen naar Klipsch Lascala speakers op een buizenbak.
Ook toen was ik al bekent met het " inspelen" van de componenten.
Zo werd bv. ook beweerd dat je nieuwe geluidskabels ook eerst moest inspelen.
Sorry,maar dit ging mij echt altijd te ver,bij speakers kon ik me nog iets voorstellen (bewegende delen) maar zelf heb ik nooit dit echt in praktijk gehoord.

Wat betreft mijn Ipod verhaal.
Deze heb ik toen niet gekocht uit audiofiel oogpunt.
De Ipod is puur gekocht als een leuk speeltje maar ik begon me steeds meer te storen aan het gemis van detail en dynamiek uit die in-ear dopjes.
In diverse recenties had ik gelezen dat de Ipod touch kwalitief goed geluid gaf waardoor ik de aanschaf van een betere oorplug de moeite waard vond.
Waarom geen normale koptelefoon?
Omdat het idd wat vreemd er uit ziet als ik zo op mijn werk rond loop.
Tevens niet echt handig om mee te nemen en een bijkomend voordeel van die oorpluggen is dat ze omgevingsgeluid buiten houden.
Dit is voor mijn werk weer ideaal.

Maar begrijp me goed,ook ik vind het belachelijk veel geld voor wat je krijgt.
En ik vond de SE310 echt het maximale wat ik uit wilde geven.
Eigenlijk had ik gehoopt de kwaliteit van de 530 in de 310 al terug te horen,maar helaas.
Het verschil tussen de 310 en de 530 was voor mij de reden om voor de 530 te gaan.

Hiermee kan ik dus gelijk mijn eigen vraag beantwoorden waarmee ik deze topic gestart heb.
Ja,verschil is duidelijk te horen tussen de dure en goedkope oorplugjes.
Of het geluidsverschil ook het prijsverschil rechtvaardigt laat ik maar in het midden :/

(wat gaan die foampjes moeilijk van die Sure af zeg,ik moet met zoveel kracht draaien/trekken dat ik serieus bang ben dat ik het geluidskanaaltje er afdraai of breek.Durf gewoon niet verder te testen met andere foampjes uit angst de boel te slopen)

[ Voor 6% gewijzigd door melly op 09-01-2009 08:24 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:29
melly schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:44:

De SE530 kost omgerekend ongeveer 240 euro in GB
http://www.hifiheadphones...ck-silver-prodid-298.html

--edit--
oke misschien iets beter lezen :') je hebt 'm al gehaald :P

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Of 210,- via eBay!

Begrijp me niet verkeerd hoor, zullen beste oordopjes zijn, maar zo'n simpel bedrijf als de MM 500,- sponsoren zonder naar andere aanbieders te kijken vind ik wel 'n beetje erg nuchter :+ (no offence verder)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• melly
Yep :( ..
Ik wist dat via de webwinkel het altijd goedkoper is...maar dat het zoveel scheelde!!!
Had het zelf ook gezien (iets te laat)...
Als ik heel flauw ben kan ik ze nog terug brengen..MM hanteert de regel dat je alles mag terug brengen binnen 14 dagen.
Maar dat gaat me weer net te ver.
Op zich ben ik daar redelijk goed geholpen.
Heb 2x een 30 min. durende demo gekregen en die had ik niet gehad als ik via een webwinkel besteld had.
Maar de volgende keer houd ik dit wel in mijn achterhoofd |:(
Evengoed bedankt voor de goed bedoelde tip ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Meer dan dubbel zoveel te betalen vind ik anders reden genoeg om terug te gaan met die oordoppen. Ik kan me best voorstellen dat de prijzen bij de MM wat hoger zijn dan bij een webwinkel.. maar dubbel zoveel? Dat lijkt me niet helemaal zuiver.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik denk dat oordopjes hygiëneartikelen zijn, en je ze dus niet terug kunt brengen (zou jij graag met oordopjes van een ander in je oor zitten :r ). Je kunt het natuurlijk wel altijd proberen...

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• Martensupport
marcieking schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:08:
Ik denk dat oordopjes hygiëneartikelen zijn, en je ze dus niet terug kunt brengen (zou jij graag met oordopjes van een ander in je oor zitten :r ). Je kunt het natuurlijk wel altijd proberen...
Even schoonmaken met alcohol en er is niks ''goors'' meer aan. Het klopt inderdaad dat In-earphones worden gezien als een hygiëneartikel. Maar ik kan me voorstellen dat ze voor artikelen met een prijs van €500,- wel een uitzondering kunnen maken (moet je natuurlijk wel met een beetje een geloofwaardig een goed beargumenteerd verhaal komen, mochten ze toch lastig willen doen)

Consumenten (including me) gaan steeds vaker naar de winkel om gewoon iets te bekijken en te proberen en schaffen het product vervolgens bij een webshop aan. Ook nu, gezien het prijsverschil, is dat zeker de moeite waard.

Lullig voor de mediamarkt enso, maar de concurrentie is tegenwoordig enorm fel en de prijsbewuste consument doet tegenwoordig steeds meer onderzoek. Zeker bij dit prijsverschil zou ik ze terugbrengen en bij een webshop kopen.

• CLB
  • Niet online

CLB

Wie niet waagt wie niet wint toch!
En dan koop je gelijk 2 setjes (waarvan 1 voor mij voor de gouden tip) en bespaar je ook nog is 80,- DEAL!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Martensupport
CLB schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:43:
Wie niet waagt wie niet wint toch!
En dan koop je gelijk 2 setjes (waarvan 1 voor mij voor de gouden tip) en bespaar je ook nog is 80,- DEAL!
:P Leuk bedacht inderdaad, ik ben benieuwd wat de TS gaat doen

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
Martensupport schreef op zondag 11 januari 2009 @ 18:31:
[...]
Lullig voor de mediamarkt enso, maar de concurrentie is tegenwoordig enorm fel en de prijsbewuste consument doet tegenwoordig steeds meer onderzoek. Zeker bij dit prijsverschil zou ik ze terugbrengen en bij een webshop kopen.
Dat kan natuurlijk ook niet altijd door blijven gaan. Als iedereen de "gewone" winkels gaat gebruiken om z'n spullen te testen, en alles vervolgens, voor minder geld op internet gaat koopen, houden die winkels er ook wel een keer mee op. En als melly de SE530 niet bij de mediamarkt had gekocht, had hij ze waarschinlijk ook niet gekocht. DFan blijft 200 euro een erg groot prijsverschil, maar alles bij fisieke winkel proberen en het vervolgens op internet bestellen vind ik niet echt netjes.

• Martensupport
Vihaio schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:37:
[...]

Dat kan natuurlijk ook niet altijd door blijven gaan. Als iedereen de "gewone" winkels gaat gebruiken om z'n spullen te testen, en alles vervolgens, voor minder geld op internet gaat koopen, houden die winkels er ook wel een keer mee op. En als melly de SE530 niet bij de mediamarkt had gekocht, had hij ze waarschinlijk ook niet gekocht. DFan blijft 200 euro een erg groot prijsverschil, maar alles bij fisieke winkel proberen en het vervolgens op internet bestellen vind ik niet echt netjes.
Ik ben het absoluut met je eens dat het niet netjes is, maar af en toe scheelt het toch echt zoveel dat ik zelfs met de voorlichting meegerekend, die tegenwoordig in de grote zaken zoals Mediamarkt Saturn etc. soms te wensen over laat,de prijs niet te rechtvaardigen vind. Bovendien kunnen ze wel concurreren als ze willen, laatst bij de MM nog een 26'' Monitor voor een prijs waar geen enkele webshop tegenop kon.

Bovendien zullen er natuurlijk altijd mensen zijn die zich of niet zo uitgebreid willen oriënteren en gewoon een ''platte tv of een mooie stereos'' willen, of die liever face-to-face met een verkoper iets regelen. Dus zo snel zullen deze bedrijven niet verdwijnen. Voor een verschil van zeg 1 a 5% ga ik ook liever naar een echte winkel. Bij grotere prijsverschillen ga ik toch nadenken :9

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vihaio schreef op maandag 12 januari 2009 @ 02:37:
[...]

met ^^^^^^

Ik heb zelf een winkel gehad en het is echt niet leuk als mensen bij jou komen voor de service en daarna voor een habbekrats minder in MM het product gaan kopen. Natuurlijk, hier gaat het over een groot verschil en is MM - mijn aartsvijand }) - het slachtoffer.

• CLB
  • Niet online

CLB

Vind ik niet meer dan logisch en reallife winkels moeten daar gewoon op inspelen..
Oftewel zo'n goede service aanbieden / verkooppraatje houden dat 'n klant overstag gaat met de (hogere) prijs.

• melly
Ik ben het met jullie eens dat het verschil enrom groot is en eerlijk gezegd heb ik ook wel een beetje pijn in mijn buik hiervan.
Echter ik heb al diverse keren spullen bij MM gekocht en toen gebruik gemaakt van hun terug breng service.
Niet omdat het ergens goedkoper was maar omdat ik toch niet tevreden was over het produkt.

Bv. ik had hiervoor de Ipod Touch 16G.
Na 1 week wilde ik liever de 32G maar de 16G was behoorlijk bekrast op de achterkant (had nog geen hoesje toen)
Alles netjes ingepakt en gewoon de gok genomen.
Na veel intern overleg mocht ik hem toch ruilen ondanks dat ze deze niet meer konden verkopen als nieuw.
Mede door deze service,de genomen tijd voor de demo (al was hun verkoper praat echt onzin,maar ik heb ze wel kunnen beluisteren) ruil ik ze niet in.
Maar ik geef toen,pijn in mijn buik heb ik er wel van. :/

Wat ik nog wel ga proberen is kijken hoe ze reageren op hun " gegarendeerde laagste prijs " aktie.
Als je het produkt ergens goedkoper ziet krijg je het verschil terug.
Dit geldt niet voor webwinkels maar als iemand weet waar ze in een winkel voor minder liggen hoor ik dit heel graag :)

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou liggen ze niet hoor ;)
Tevens moet die winkel in 'n straal van 'n X aantal kilometer van die MM-vestiging afzitten.. (5 of 10 ofzo)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:49
melly schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:50:
Ik ben het met jullie eens dat het verschil enrom groot is en eerlijk gezegd heb ik ook wel een beetje pijn in mijn buik hiervan.
Echter ik heb al diverse keren spullen bij MM gekocht en toen gebruik gemaakt van hun terug breng service.
Niet omdat het ergens goedkoper was maar omdat ik toch niet tevreden was over het produkt.

Bv. ik had hiervoor de Ipod Touch 16G.
Na 1 week wilde ik liever de 32G maar de 16G was behoorlijk bekrast op de achterkant (had nog geen hoesje toen)
Alles netjes ingepakt en gewoon de gok genomen.
Na veel intern overleg mocht ik hem toch ruilen ondanks dat ze deze niet meer konden verkopen als nieuw.
Mede door deze service,de genomen tijd voor de demo (al was hun verkoper praat echt onzin,maar ik heb ze wel kunnen beluisteren) ruil ik ze niet in.
Maar ik geef toen,pijn in mijn buik heb ik er wel van. :/

Wat ik nog wel ga proberen is kijken hoe ze reageren op hun " gegarendeerde laagste prijs " aktie.
Als je het produkt ergens goedkoper ziet krijg je het verschil terug.
Dit geldt niet voor webwinkels maar als iemand weet waar ze in een winkel voor minder liggen hoor ik dit heel graag :)
Dat laatste kan je inderdaad proberen, en een beetje dreigen onder het mom van "anders breng ik hem toch gewoon retour?". Tis natuurlijk grote bluf, maar wellicht geeft ie je coulancehalve nog 50 euro, ben je ook weer blij mee :)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
http://www.mp3shop.nl/product/42933/shure-se530.html
400 euro
ze hebben ook winkels volgens mij

• melly
CLB schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:52:
Nou liggen ze niet hoor ;)
Tevens moet die winkel in 'n straal van 'n X aantal kilometer van die MM-vestiging afzitten.. (5 of 10 ofzo)
Weet je dit zeker?
Dit is namelijk nieuw voor mij.
De onderstaande link heeft ze idd voor 409,- en heeft diverse winkels staan in nl.
Deze prijs zou ik dan kunnen gebruiken wat dan 90,- verschil geeft.

** net even de voorwaarden gelezen en idd. werkt dit alleen binnen een straal van 15km. **

[ Voor 9% gewijzigd door melly op 12-01-2009 18:44 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Told ya, ik ben toch niet gek ;)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
melly schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:41:
[...]

Weet je dit zeker?
Dit is namelijk nieuw voor mij.
De onderstaande link heeft ze idd voor 409,- en heeft diverse winkels staan in nl.
Deze prijs zou ik dan kunnen gebruiken wat dan 90,- verschil geeft.

** net even de voorwaarden gelezen en idd. werkt dit alleen binnen een straal van 15km. **
Is elke aankoop niet een aankoop op zich?
Ik vind dat je erg veel coulance hebt voor mediamarkt, die je andersom wel een poot uitdraait.
Marge van meer dan 50% is natuurlijk wel echt schandalig.
Ik zou me bekocht voelen ipv medelijden :/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• CLB
  • Niet online

CLB

Inmiddels al updates? Krijg ik m'n setje Shures bijvoorbeeld?

Pagina: 1