Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC als Telefoon... Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik bel vaak via skype, omdat ik dan handsfree kan bellen. Bellen via skype is echter niet kosteloos, terwijl mijn UPC-abonnement met onbeperkt bellen dat wel is (afgezien van de abonnementskosten natuurlijk). Daarom ben ik op zoek naar een manier om te bellen met de computer over de vaste lijn, en daarvoor dus niet de telefoon ter hand te moeten nemen.

Heeft iemand een idee met welk programma je via de computer over de vaste aansluiting belt, om daarmee gebruik te maken van het onbeperkte bellen voordeel van UPC?

Ik heb overigens VIsta Professional.

Met groet,
Telefoonhoed2

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:45
Heeft je pc zo'n oude modem? Waarschijnlijk moet je je telefoonkabel van de UPC daar dan in prikken en op zoek naar een programmaatje waarmee je op de pc kan bellen.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Is een gewone headset op je telefoon geen oplossing?

Money for nothin' and your chicks for free

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Wat hierboven al gezegd is.. dit kan met een ouderwetse telefoonmodem. Programma's genoeg te vinden waarmee je kan bellen.
Je kunt ook gewoon een bluetooth telefoon kopen waarop je dus een handsfree headset kunt aansluiten.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Xof schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:48:
Wat hierboven al gezegd is.. dit kan met een ouderwetse telefoonmodem. Programma's genoeg te vinden waarmee je kan bellen.
Je kunt ook gewoon een bluetooth telefoon kopen waarop je dus een handsfree headset kunt aansluiten.
Je hoeft niet eens een nieuwe telefoon te kopen.
Er bestaan ook gewoon headsets voor "gewone" toestellen.

http://www.headsetwinkel.nl/

[ Voor 3% gewijzigd door DeeJee op 08-01-2009 14:49 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-10 05:46
Waarschijnlijk als je inderdaad een oud modem gebruikt kan je het werkend krijgen via Trixbox ( ASTERISK ). Weet het niet zeker nooit geprobeerd namelijk :)

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de suggesties.

mijn laptop heeft inderdaad een telefooningang. nu ben ik dus op zoek naar zo'n dial up programma, waarmee ik dan kan bellen en ook kan spreken via mijn laptop. heeft iemand een idee hoe zo'n programma heet, zodat ik daarop kan zoeken? want als ik nu zoek krijg ik alleen VOIP-meldingen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je het via je laptop laat lopen kan je toch niet gebeld worden als je laptop niet aan staat? Is dat niet erg onhandig?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik het alleen als ik achter de laptop zit, en als ik bereikbaar wil zijn op mijn telefoon plug ik de kabel weer terug in de telefoon.

voor mij is het juist handiger, omdat ik kan doorwerken op mijn keyboard met twee handen als ik aan het bellen ben.

maar heb jij toevallig zo'n programma allerliefste? daar ben ik namelijk naar op zoek, en ik zoek niet de discussie of het handig is of niet.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Gewoon de standaard dialer.exe in Windows? :)

Verwijderd

Topicstarter
he briljant xof! dit zocht ik al de hele tijd!

nu moet ik het alleen nog werkend krijgen, ben ik nu mee aan het stuntelen. als het werkt laat ik het weten hoe.
Pagina: 1