Ik heb op het moment het probleem onder Vista dat bij "Uninstall or change a program" ook diverse updates en plugins staan. Waar ik mij op het moment aan hekel:
"Adobe Flash Player Plugin"
"Java(TM) 6 Update 10"
"Java(TM) 6 Update 11"
"Microsoft .NET Framework 3.5"
"Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable"
"Microsoft Xbox 360 Accessoiries 1.1"
Dit zijn geen volwaardige desktopapplicaties en wil ik van deze lijst af hebben, zonder het in de achtergrond te deinstalleren. Is dit mogelijk?
Op mijn Mac heb ik onder "Applications" enkel volwaardige applicaties staan, en zijn dit soort plugins voor de gebruiker onzichtbaar. Dat is een beetje de situatie waar ik heen wil, aangezien het dan makkelijker te beheren is welke applicaties ik op mijn computer heb geinstalleerd.
"Adobe Flash Player Plugin"
"Java(TM) 6 Update 10"
"Java(TM) 6 Update 11"
"Microsoft .NET Framework 3.5"
"Microsoft Xbox 360 Accessoiries 1.1"
Dit zijn geen volwaardige desktopapplicaties en wil ik van deze lijst af hebben, zonder het in de achtergrond te deinstalleren. Is dit mogelijk?
Op mijn Mac heb ik onder "Applications" enkel volwaardige applicaties staan, en zijn dit soort plugins voor de gebruiker onzichtbaar. Dat is een beetje de situatie waar ik heen wil, aangezien het dan makkelijker te beheren is welke applicaties ik op mijn computer heb geinstalleerd.