Beste forumleden,
Ik heb nu al een tijdje mijn prachtige Macbook Pro Aluminum, schitterend apparaat. Dit is het 15 inch model uit oktober en ideaal om mee te nemen en op te werken. Behalve als ik bezig ben met bewerkingsprogramma is het scherm te klein! En ook om er films op te kijken vind ik het 15 inch schermpje veel te klein. Daarom ben ik op zoek naar een mooi scherm. Ik zat te denken aan het volgende scherm (de reviews zijn er goed)
pricewatch: LG 32LG3000
Deze LCD TV heeft de volgende uitgangen zowel achter als aan de zijkant:
Aansluitingen achterop (o.a.):
- 2x HDMI v1.3 aansluiting (1x DVI)
- 2x SCART aansluiting
- Component (Y,Pb,Pr) input + Audio
- RGB in (D-Sub 15pin) - PC aansluiting
Aansluitingen aan zijkant (o.a):
- PCMCIA (CI) aansluiting (o.a. DVB-T middels CAM module)
- AV in
- 1 x HDMI v1.3 aansluiting
Oké en dan komt nu mijn vraag. Is er de mogelijk om mijn MBP aan te sluiten op de LCD TV? En welke kabels heb ik hiervoor nodig? Hoe groot is de kans dat als ik straks de 'goede' kabels dan nog geen beeld heb en eigenlijk voor niks de kabels heb gekocht? Ik hoop dat het mogelijk is en wil eerst zekerheid voordat ik zomaar een nieuwe LCD TV koop!
Alvast bedankt voor jullie tips en hulp.
Ik heb nu al een tijdje mijn prachtige Macbook Pro Aluminum, schitterend apparaat. Dit is het 15 inch model uit oktober en ideaal om mee te nemen en op te werken. Behalve als ik bezig ben met bewerkingsprogramma is het scherm te klein! En ook om er films op te kijken vind ik het 15 inch schermpje veel te klein. Daarom ben ik op zoek naar een mooi scherm. Ik zat te denken aan het volgende scherm (de reviews zijn er goed)
pricewatch: LG 32LG3000
Deze LCD TV heeft de volgende uitgangen zowel achter als aan de zijkant:
Aansluitingen achterop (o.a.):
- 2x HDMI v1.3 aansluiting (1x DVI)
- 2x SCART aansluiting
- Component (Y,Pb,Pr) input + Audio
- RGB in (D-Sub 15pin) - PC aansluiting
Aansluitingen aan zijkant (o.a):
- PCMCIA (CI) aansluiting (o.a. DVB-T middels CAM module)
- AV in
- 1 x HDMI v1.3 aansluiting
Oké en dan komt nu mijn vraag. Is er de mogelijk om mijn MBP aan te sluiten op de LCD TV? En welke kabels heb ik hiervoor nodig? Hoe groot is de kans dat als ik straks de 'goede' kabels dan nog geen beeld heb en eigenlijk voor niks de kabels heb gekocht? Ik hoop dat het mogelijk is en wil eerst zekerheid voordat ik zomaar een nieuwe LCD TV koop!
Alvast bedankt voor jullie tips en hulp.