Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 14:06
Komt me broertje 1 week terug aan mijn mp3 speler doet het niet meer. Dus ik ben even op speurtocht gegaan.

Het betreft een Samsung yp-p2 (met touchscreen) de mp3 speler geeft een oranje kleur (cilkeltje bij het opstarten)

Hij geeft aan dat hij niet gevallen is oid maar het ding wil gewoon geen beeld geven. het blijft zwart. (er komt ook geen achtergrond verlichting naar voren). Er zijn ook geen val sporen te zien dus ik geloof hem hier op.

Geprobeert te resetten maar dit mocht ook niet baten.

ps. ik heb het ervaringen topic doorgelezen en even gesearcht op google en @ GoT maar geen soortgelijke problemen gevonden.

Mocht iemand dit ooit eerder gezien of gehoord hebbe laat het me dan beslist even weten,

(als een moderator dit leest zou die de titel willen veranderen naar "Samsung yp-p2 geeft geen beeld")

[ Voor 6% gewijzigd door BurnerT op 08-01-2009 13:32 ]

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:29
Wat gebeurt er als je de P2 aan je pc vastkoppelt? Wordt hij dan herkent of niet? Zo ja, zet de nieuwste firmware erop (als die er nog niet op staat)

En als je de titel van je topic wil laten verander moet je ff op het handje bovenaan het topic klikken

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 14:06
Zojuist gedaan. bij het aansluiten met de pc is er geen scherm activiteit. firmware 5.10

ik heb zelf zo'n donkerbruin vermoede dat het scherm zelf kapot is. aangezien hij nu wel muziek afspeelt en zodra ik hem op hold zet dan zie ik dat het rode ledje knippert bij aanraking van het touch screen

[ Voor 54% gewijzigd door BurnerT op 08-01-2009 14:50 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Titelfix :)