Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Open source project planning software

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een open source programma waarmee ik de planning van software development kan managen. Iemand goeie tips?

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 20:17

DeluxZ

Livin' the good life

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

Topicstarter
Excuus, misschien was mijn vraag verkeerd geformuleerd. Google had ik zelf ook al ontdekt uiteraard, het ging mij meer om gebruikerservaringen (voordat ik de hele boel opzet en dán pas tegen tekortkomingen aanloop)

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-11 20:17

DeluxZ

Livin' the good life

Ik heb alleen ervaring met Microsoft Project. Enigste open source programma wat ik ooit heb gebruikt is om een project bestand te openen zonder dat je Project tot je beschikking hebt.

Ik zou OpenWorkBench gewoon is proberen. Gewoon een planning maken (gedeelte) en kijken of je iets kan vinden waar je tegen aanloopt. Het is tenslotte gratis :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Verwijderd

Topicstarter
Thanks! Ik ben er ondertussen mee aan het stoeien inderdaad :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

In het vervolg zou het gewaardeerd worden als je zelf even die eerste stap zet in het uitzoeken van een probleem; een open vraag zoals je deze nu in de topicstart hebt gezet is dusdanig mager dat deze niet voldoet aan Policy: Alle regels die op het forum gelden. Gelieve deze tips nog even door te lezen en in het vervolg wel te gebruiken

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.