Toon posts:

WAG325N wireless-n modem/router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien morgen mijn nieuwe laptop geleverd wordt (dell studio 15) en deze wireless-n ondersteunt ben ik op zoek naar een router met ingebouwde modem

nu heeft men mij de wag325n aangeraden maar op de site van linksys lees ik

"als beide uiteinden van de draadloze verbinding van het type Wireless-N zijn, kan de gateway de verwerkingscapaciteit nog meer verhogen door twee keer zoveel bandbreedte te gebruiken"

Ik ken er niet van en weet dus niet goed wat dat wil zeggen,
wil dit zeggen dat ik 2 keer zo veel downloadlimiet ga gebruiken of hoe moet ik dat interpreteren

alvast bedankt

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:28

allure

Titaan fase 2/3

Nee, aan de snelheid van je internet veranderd niets, maar je snelheid intern zou dan minimaal 100Mb/s (802.11n) zijn in plaats van 54Mb/s (802.11g)...

Ik weet niet wat de capaciteit van je internetverbinding is, en of je nog iets van een NAS gebruikt? Maar 9 van de 10 keer kun je gewoon uit de voeten met een router die 802.11g ondersteund.

[ Voor 47% gewijzigd door allure op 08-01-2009 15:50 ]

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-02 08:22
Als je nog een g router hebt liggen zou ik hem inderdaad ook niet vervangen als het alleen om het internet gaat. Als je je interne netwerk sneller wil hebben dan is het wel aan te raden. Maar dan moet je al je draadloze apparatuur wel weer een upgrade geven naar de nieuwe N standaard.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-03 19:29
Beter laat dan nooit, ik heb hier een 325N staan maar dan meer voor het feit dat deze gewoon een beter bereik heeft dan een G router. Je internet snelheid zal er iig niet sneller van worden.