Toon posts:

com port kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een P5Q-E moederbord met met daarop een com aansluiting. Echter heb ik geen kabel die ik hierin kan pluggen met een female com port daarop. Ik wil namelijk iets aansluiten op me pc via de goold old com port. Echter nu kan dit dus niet. Nu zijn er wel van die pci kitjes te koop. Maar dit zou ik toch zonde vinden van het geld aangezien deze 20 euro kost, en volgens mij hoeft die kabel die ik nodig heb absoluut niet zo duur te zijn

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 15:26
heb je al eens geprobeerd om een support mail naar asus te sturen en ze te vragen of ze er eentje op willen sturen?

Geen informatie beschikbaar

Verwijderd

Ik begrijp je niet volledig maar veel mensen hebben nog wel een oude muis liggen. Knip daar de kabel af. Er moet toch wel aan te komen zijn lijkt mij. (vraag&aanbod / marktplaats)

Tenminste, ik denk te begrijpen dat je gewoon op zoek bent naar een stekker die in de com-poort past.

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een kabel hebben die ik in me moederbord plug. en dan aan het andere uiteinde zit dan een com port

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-03 14:45
Zat er in de doos bij het moederbord niet een geschikt kabeltje? Kijk ook eens goed in de handleiding van het moederbord wat je precies moet hebben. En zoals al gezegd lijkt contact opnemen met Asus, of het gewoon gaan uitleggen en vragen in een computerwinkel wel een goede mogelijkheid. Ga naar een winkel waar ze zelf computers in elkaar zetten, misschien hebben ze wel ergens iets liggen wat je voor een paar euro kunt kopen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://brand.online-pc.nl...nten.php?cmd=view&id=1234
http://www.zercom.eu/inde...php?p=35&f=1&s=1&a=105378

Om er even 2 te noemen. Dit soort dingen zijn bij veel webhops wel te krijgen, het is af en toe even goed zoeken, vaak staan ze tussen de seriele, RS232 of DB9 kabels/brackets. Snuffel dus even bij de winkels rond of mail Asus inderdaad even.
Dit lijkt me eerlijk gezegd niet echt een topic waard, het is prima te vinden als je goed zoekt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.