Toon posts:

Ratware melding bij The Bat (ritlabs)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van The Bat. Omdat ik ziek van Ziggo werd, ben ik overgestapt naar Telfort. Sinds ik die verbinding heb geactiveerd, krijg ik bij het VERSTUREN van mijn mail de melding van de servers terug "message was delivered bij ratware". De mail wordt niet verstuurd en blijft in de map "verzenden" staan. Alle instellingen zijn verder goed ingevoerd.

Ik heb het volgende al gedaan:
- Telfort gebeld: meneertje 1 gooit het op een virus. Meneertje 2 wijdt het aan de software. Ze leggen het bij mij neer.
- Gegoogled: Het blijkt dat er meer mensen geweest zijn die problemen hebben met het communiceren met tiscali-servers. (telfort gebruikt deze servers)
- nieuwe installatie gemaakt. Zelfde melding.
- mailen via oulook express lukt wel.

Omdat ik mijn mailhistorie van zes jaar niet wil kwijt raken, hoop ik dat iemand misschien nog een oplossing / hulp kan bieden. Graag jullie reactie en alvast hartelijk dank!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 11:11 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe zou je een mailhistore van 6 jaar kwijtraken? Het lijkt me dat je deze wel kan migreren. Is het geen idee om lokaal een SMTP proxy te draaien die het probleem wat the Bat lijkt te liggen kan omzeilen? Zie bijvoorbeeld deze link en je ziet dat The Bat waarschijnlijk dezelfde SMTP signature heeft als ratware

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate