Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Registry settings voor IE

Pagina: 1
Acties:

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:32
Ik heb het vervelende probleem dat mijn statusbar in explorer steeds opnieuw verdwijnt wanneer ik een nieuwe folder open. Zelfs wanneer ik deze aanvink in het menu 'View' en hierna onder folder options 'Apply to all folders' uitvoer. Na wat zoeken bleek dit een instelling in het registry te zijn die waarschijnlijk disabled staat, nl. HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\Show_Toolbar.

Nu blijkt bij mij deze keystring niet te bestaan, wanneer ik deze manueel wil toevoegen krijg ik de melding dat ik hiertoe geen permissie heb, dit terwijl ik gewoon als admin ben aangelogd. Een nieuwe stringvalue aanmaken onder een andere key blijkt wel ter werken.
Wat zie ik hier over het hoofd?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Start de pc eens in safe mode op en probeer de key dan nog een toe te voegen.

Money for nothin' and your chicks for free

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:32
DeeJee schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:26:
Start de pc eens in safe mode op en probeer de key dan nog een toe te voegen.
Vreemd, heb eens heropgestart in safe mode, hierna terug herstart in normale mode en nu blijkt het wel te werken :? iig bedankt voor de tip.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

jos707 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:56:
[...]

Vreemd, heb eens heropgestart in safe mode, hierna terug herstart in normale mode en nu blijkt het wel te werken :? iig bedankt voor de tip.
:*)

Money for nothin' and your chicks for free