Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zelf foutmelding maken

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Ik zou niet weten waar dit thuis hoort maar ik kwam erop nadat ik bij iemand was die de film Jurrasic Park zat te kijken.
Daarin zit een scene dat een man moet inloggen op een PC van iemand anders, Deze man geeft het verkeerde password en dan komt er een zelf gemaakte foutmelding meding "zoiets als" Ah ah ah! You didn't say the magic password! o.i.d. in combonatie met een vaag plaatje.

Ik vroeg mij af of dit ook zelf te maken is op een niet al te ingewikkelde manier of is dit gewoon een ding dat echt voor de film gemaakt is en in het echt niet mogelijk is.

Het plaatje van de melding opzicht is nogwel te maken als een .gif image maar is dit dan ook aan zo'n foutmedings scherm/process te koppelen of denk ik nu helemaal verkeerd.
Het is dus simpel gezegt de bedoeling een standaard foutmeding van Windows te veranderen door een zelf gemaakte melding (eventueel met een geluidje)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:38

JohnD

Bernd

kan bijvoobeeld met excel of word en VBA

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
http://www.officeprograms.nl/kennismaken_vba_1.htm

overigens kan dit ook allemaal met de express versie van vb.net of turbo delphi

en als je de melding helemaal wil aanpassen dan moet je voor deze melding een form aanmaken en deze tonen als er een fout afgehandeld moet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnD op 08-01-2009 10:29 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik snap niet helemaal hoe dit topic hier terecht komt; dit is echt extreem eenvoudig met een filmpje, of willekeurige tool die windows of plaatjes kan laten zien. Het niveau van je vraag is echter niet helemaal passend voor GoT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.