Toon posts:

SB128&win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
BAH getver ik krijg in W2k met mn SB128 en bijgeleverde drivers lelijk slowmotion en krakend geluid tijdens het afspelen van mp3's
Zowel in Winamp als in Media player.
Iemand een oplossing voor mij?
Eventueeleen driver?

Alvast Tnx ;)

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

kheb gewoon de drivers geinstalled die je op cd derbij kreeg.. ik had het probleem met win95,98 dat ik gekraak e.d. had en dat ik niet 2 sfx proggies doorelkaar heen kon gebruiken. anders ff kijken op www.soundblaster.com en nieuwe drivers leechen :?

gl

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand een ID??
met die drivers kom ik er ook nie uit,.. kzal em es op een ander slot zette

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Ik gebruik gewoon de default Win2K drivers (van de Win2K setup dus) en heb tot dusver nog geen problemen gehad. Nu zal ik dat ook nooit meer krijgen, want sinds gisteren is de PCI128 vervangen door een SB Live! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
So hoe laat ik em op de w2k drivers werken?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmm goede vraag. Eigenlijk weet ik dat dus niet, want na een kale Win2K installatie werkte mijn geluid gewoon...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nah hier dus brak :(
zal es die Service pack downen

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

door die service pak was m'n hele pc foocked, kreeg ineens allemaal foutmeldingen zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~n.roescher/ERROR.JPG

ik denk dat je handigst is om gewoon win2k ff opnieuw te installeren :?

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Ja das een goede start
Als je van dit soort dingen krijgt heb je waarschijnlijk het een en ander gesloopt en zal die alleen maar meer problemen gaan geven

Draai hier ook Win2k met SB128PCI maar nergens last van

Suc6

• slager
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:53
Ik heb ook die combinatie van W2K en SB128, en dat gaf bij mij ook een erg krakend geluid |:(:(. ACPI uitschakelen leverde bij mij een hele verbetering op, het geluid kraakt echter nog wel als ik het volume hoog zet... :( Voor gewoon muziek luisteren of film kijken is het echter aanvaardbaar. Ik weet btw zeker dat het aan W2K ligt, aangezien ik onder 98SE nog steeds perfecte sound heb...

Verwijderd

apart .. hier ook sb128 win2k combo en nooit probs gehad. idd na install deed íe het gewoon met win2k drivers ...

• slager
Ik kreeg net via ICQ de tip om eens de Bios te updaten (ben de nick alweer vergeten, maar in ieder geval bedankt) Dat heb ik dus ff gedaan en het geluid doet het in W2k nu perfect! :):9 Dus misschien is het ook een oplossing voor anderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 februari 2001 18:34 schreef Quasily het volgende:
Ik kreeg net via ICQ de tip om eens de Bios te updaten (ben de nick alweer vergeten, maar in ieder geval bedankt) Dat heb ik dus ff gedaan en het geluid doet het in W2k nu perfect! :):9 Dus misschien is het ook een oplossing voor anderen.
Yep kreeg ook een berichie, betekend dit dat jij ook een P2B hebt?
In dat geval is het prob dus opgelost, maar draai nu nog win98, omdat ik gewoon nie zonder mn muziek kan :)
Anywayz iedereen bedangt!

• slager
Op maandag 26 februari 2001 20:27 schreef modderfokker het volgende:

[..]

Yep kreeg ook een berichie, betekend dit dat jij ook een P2B hebt?

[..]
Nee, khep MSI K7T PRO met Duron 600.

Verwijderd

Topicstarter
Vaagz,.. hopen dat hier dezelfde remedie ook werkt
Pagina: 1