Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

sneltoets "DUBBELKLIK"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of er een sneltoets is voor de "dubbelklik" met de linker muisknop. Na lang zoeken weet ik alleen dat het een combi met een F-toets is......maar welke?

Bedankt

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

"Enter" :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja en Nee....Meestal klopt dit idd. Maar bijv. in Windows Media Player niet.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 00:09:
[...]

Ja en Nee....Meestal klopt dit idd. Maar bijv. in Windows Media Player niet.
Je bedoeld om over te schakelen naar volledig scherm? alt-enter :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik oorspronkelijk ingesteld op mn Harmony. Maar om een bestand te openen werkt dit niet zoals ik wil. Ik heb het zolang even opgelost door 2 verschillende knoppen aan te maken.

Toch is de dubbelklik met de muis optimaal.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:27:
Ja dat had ik oorspronkelijk ingesteld op mn Harmony. Maar om een bestand te openen werkt dit niet zoals ik wil. Ik heb het zolang even opgelost door 2 verschillende knoppen aan te maken.

Toch is de dubbelklik met de muis optimaal.
Er is iig geen standaard toetscombinatie voor een dubbelklik, aangezien applicaties dit zelf kunnen invullen welke actie eraan gekoppeld is, hoewel doorgaands selecteren en uitvoeren de default actie is (en dus ook select + enter).

Wellicht is het handig voor de volgende keer dat je een topic ergens over opent dat je dan al aangeeft dat je weet dat het enter of alt-enter is en dat je het zoekt voor je "Harmony" (wat na even zoekwerk dus een afstandsbediening is, ook handig om erbij te vermelden ;) ).

Nu ken ik die "Harmony" niet, maar je kan daar alleen maar toetsencombinaties mee instellen en geen muisclicks? Ik denk dan dat er niks anders opzit dan 2 verschillende knoppen te gebruiken, wat ergens ook wel logisch is, het zijn immers ook 2 verschillende acties (uitvoeren en volledig scherm).

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Er zijn heel wat muizen tegenwoordig met extra knopjes etc.... en zelfs de 3e knop die vaak achter het muiswieltje zit kan worden ingesteld als dubbelklik. Wellicht is dat een oplossing?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1