Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Waarom krijg ik geen melding van nieuwe mail (Exchange Server), als deze door regels direct in andere mappen dan mijn Inbox wordt geplaatst? Ik krijg alleen melding van nieuwe mail in de Inbox. Daar blijft alleen een sporadisch bericht staan dat niet als spam herkent is. :/ Touch Flo meldt dan bijvoorbeeld in het groene circeltje 1 nieuw bericht terwijl er in andere mappen ook nog verschillende ongelezen mails staan.

PS. Een collega van mij zegt dat het voor hem wel werkt. Het enige verschil tussen onze apparaten is dat hij een iets oudere ROM versie heeft. Mijn ROM versie is 1.90.404.1.NLD 08/01/08.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 23:47 ]

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Volgens mij sync't hij standaard alleen je inbox, en dus niet de andere mappen. Heb je die wel aangevinkt in ActiveSync?

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

*knip* dit soort berichten mag in een topicreport worden gemeld

[ Voor 68% gewijzigd door pven op 08-01-2009 15:17 ]

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

• Coromoto
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 11:59
Dit werkt volgens mij op geen enkele Outlook variant goed. Ik krijg ook op mijn desktop Outlook 2000/2003/2007 alleen een melding van nieuwe email als het in de inbox zit.

Op mijn Touch Pro is het niet anders, ook al sync ik de andere folders (in te stellen via Menu -> Tools -> Manage Folders in het engels). Ik zie nu bijv. mails staan als ik in mijn folder tree view kijk (vetgedrukte foldernaam met het aantal ongelezen berichten erachter) maar de new mail indicator is weg en ook de Touch Flo 3D interface geeft geen ongelezen berichten weer.

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:48

Entity

9000rpm

Ik krijg inderdaad ook alleen melding als er nieuwe mail in de inbox komt, submappen wordt ik niet van op de hoogte gebracht. Ik heb ook nog geen andere Windows Mobile telefoon gehad waarbij het anders is. Is gewoon 'by design' denk ik, al zou het fijn zijn als je het wel in kon stellen.