Zondag had ik m'n videocard driver opnieuw geïnstalleerd, na problemen in GTA IV. Gisteren startte ik mijn computer op, en het inloggen in windows duurde langer dan gebruikelijk. Toen kreeg ik een melding in de richting
"Hardware changed, system must be restarted"
Dit heb ik toen gedaan omdat ik dacht dat dit te maken had met het herinstalleren van de videodriver. M'n PC gedroeg zich nogal traag en instabiel vandaag. Ik task manager opstarten, en er is nog maar één CPU aanwezig in task manager.
In de device manager is ook nog maar 1 CPU aanwezig. En CPU-Z zegt Cores: 1, Threads: 1.
Is m'n CPU nu fried? Of is windows gewoon maf aan het doen? Kan ik het nog fixen zonder windows opnieuw te moeten installeren?
specs:
CPU Intel Core2Duo E6420
Mobo ASrock P43Rtwins-Wifi
RAM Corsair 2x2GB 800Mhz
GPU HD4850
Antec 430W PSU en een seagate HDD.
@hieronder
Sorry, ik had het wat duidelijker moeten formuleren. In Device manager staat idd ACPI Uniprocessor PC.
"Hardware changed, system must be restarted"
Dit heb ik toen gedaan omdat ik dacht dat dit te maken had met het herinstalleren van de videodriver. M'n PC gedroeg zich nogal traag en instabiel vandaag. Ik task manager opstarten, en er is nog maar één CPU aanwezig in task manager.
In de device manager is ook nog maar 1 CPU aanwezig. En CPU-Z zegt Cores: 1, Threads: 1.
Is m'n CPU nu fried? Of is windows gewoon maf aan het doen? Kan ik het nog fixen zonder windows opnieuw te moeten installeren?
specs:
CPU Intel Core2Duo E6420
Mobo ASrock P43Rtwins-Wifi
RAM Corsair 2x2GB 800Mhz
GPU HD4850
Antec 430W PSU en een seagate HDD.
@hieronder
Sorry, ik had het wat duidelijker moeten formuleren. In Device manager staat idd ACPI Uniprocessor PC.
[ Voor 7% gewijzigd door Dani86 op 07-01-2009 20:07 ]
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme