Toon posts:

lcd tv en fullscreen met VLC player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle opties van mijn nieuwe ati HD 4850 doorgepluist, maar ik blijf met het volgende probleem zitten..

De LCD tv heb ik in de extended mode via een dvi>HDMI kabel.

Ik bedien graag m'n pc via de tv dmv een logitech mediaboard pro. Wanneer ik met VLC player een film open en deze naar de lcd tv sleep (of ik open VLC vanaf mijn tv) kan ik de film niet fullscreen maken.. VLC springt dan terug naar het scherm van mijn pc en gaat daar op fullscreen.

Wat ik wil is een film fullscreen bekijken via mijn pc ALLEEN op de tv, terwijl mijn desktop daar 'geen last van heeft'.

Met Nvidia dual-view ging dit altijd prima..

Edit: of ligt het aan VLC player?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 20:06 ]

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 17:50

HeepH

Dope Rapper

vlc kan dit gewoon ik doe het ook met vlc. maar waarom hij bij jou terugspringt naar het eerste scherm geen idee? toch een setting in vlc denk ik? heb je de nieuwste versie al?

http://specs.tweak.to/16495

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 08:44
Dit hoeft niet persé aan een instelling in VLC Player te liggen. Als een venster verdeeld is over twee schermen dan maximaliseert dat venster naar het scherm waar het het eerste stond voordat het 'over de rand' ging om deels ook op het andere scherm te staan.

Probeer het scherm eens helemaal van je primaire scherm af te slepen zodat het 100% overduidelijk niet 'ook' op je primaire scherm staat. Maximaliseer het dan binnen Windows en ga dan pas naar de Full Screen mode van VLC zelf.

PS.

Mocht het bovenstaande niet werken, dan moet het idd echt een instelling in VLC zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door kalizec op 08-01-2009 19:06 ]

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie hulp, maar dit blijkt een bug in versie 0.9.8a.. dit is echter wel te fixen dmv een instelling, die ik helaas niet uit mijn hoofd weet. Heb gewoon weer 0.9.6 geïnstalleerd :)

• roger1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03 20:51
Inderdaad BEDANKT _/-\o_
Zat met precies hetzelfde probleem.
Half uur geprobeerd met settings veranderen :P

[ Voor 3% gewijzigd door roger1984 op 10-01-2009 11:26 ]