Wie kan mij zeggen welke koeler ik moet kopen voor mijn amd 1 ghz die op een abit kt7 draaid.
Is dit trouwens een goede combinatie?
amd 1 GHz+ abit kt7
Is dit trouwens een goede combinatie?
amd 1 GHz+ abit kt7
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd
Verwijderd
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
die dp5-6h51 coolt best wel goed. bij mijOp maandag 26 februari 2001 13:15 schreef M_G_ het volgende:
Aluminium DP5-6H51 +/- F 35,-
Copper CH5-5K12 +/- F 65,-
Beide zijn www.COOLERMASTER.com ,klik op deze link om ze te zien.
Verwijderd
Kijk even naar de datum van een topic voordat je replied.... Dit topic is al een jaar oud.Op woensdag 27 februari 2002 13:02 schreef Batser het volgende:
mmm, hoe krijgen jullie dit voor elkaar?
ik heb al een proc met een Coolermaster aan gort geholpen, toen een nieuwe (de dikste) destijds (juli 2001) erop laten zetten (type weet ik niet, volgens mij een EP5, met de koeler minder breed dan de, eh sink?)
i.i.g. bij opstarten zit ie meteen op de 56 graden en een beetje een spelletje doen en hij schiet door naar ver in de 60)
Daarnaast maakt ie vreselijk veel herrie.
Slecht gemonteerd of gewoon een andere koeler kopen maar weer?
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Hij stelt toch een normale vraag en voldoet zelfs aan de richtlijnen om geen nieuw topic te openen, maar een bestaand te gebruiken dat ook over dat onderwerp gaatOp woensdag 27 februari 2002 13:03 schreef El_GringO het volgende:
[..]
Kijk even naar de datum van een topic voordat je replied.... Dit topic is al een jaar oud.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Op zondag 25 februari 2001 14:43 schreef Pindkaas het volgende:
maarja ik heb dus een voorkeur naar een super-orb deze maakt heel weinig herrie!!