Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Branden van gedownloade DVD van 7.2 GB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gents and dolls,

Heb al een tijdje gezocht op Google en GoT maar heb maar weinig bruikbare informatie kunnen vinden, daarom dit topic geopend:

Ik heb de dubbel-DVD van Tiesto in Copenhagen via Bittorrent gedownload en heb van DVD-1 ongeveer 30 .rar-bestanden binnen gekregen. Dit was bij elkaar ongeveer 7.2GB. Deze bestanden heb ik dmv WinRAR allemaal uitgepakt en nu heb ik de volgende bestanden:

1x VIDEO_TS.BUP 18kb
1x VIDEO_TS.IFO 18kb
1x VIDEO_TS.VOB 154kb
30x andere IFO/BUP/VOB bestanden van verschillende grootte.

Ik heb gelezen dat je deze ene directory op een lege DVD kan branden (?) en klaar is Kees, maar de directory met bovengenoemde bestanden is nog steeds 7,2GB groot dus dat pas niet op een DVD?? :?

Daarnaast lees ik veel mensen over branden met Nero, maar bij mijn Dell XPS M1530 (Vista) zit Roxio Creator, lukt het daar ook mee?

Graag jullie hulp!!

P.S. Wanneer ik per ongeluk een fout heb gemaakt over een verkeerde forum-plek o.i.d. dan hoor ik het graag, ben alweer even niet ingelogd geweest...

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Gewoon branden op een Dual Layer DVD?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-11 18:06
ja, dual layer DVD pakken he ;) Daar past t best met gemak op.

Nero is bagger imho. CloneDVD2 werk ik veeel liever en fijner mee

[ Voor 35% gewijzigd door Lampuhkap op 07-01-2009 17:54 ]

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 11:54

Koppensneller

winterrrrrr

Dat gaat beter passen op een dual layer schijfje :) Als je die niet hebt en niet wil kopen zul je aan de slag moeten met re-encodetooltjes.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 20:25
Dual layer dvd branden. Kopen in de winkel is de beste optie.

Edit: spuit 11....

[ Voor 15% gewijzigd door Master__R op 07-01-2009 17:53 ]

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:29
Wil geen moraalridder zijn, maar volgens mij is dit illegaal....

Kleine hint misschien : Dual layer DVD

spuit 3131313131

[ Voor 8% gewijzigd door MEN-O op 07-01-2009 17:54 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is ook illegaal. Maar dus of op een dual layer dvd branden, die zijn twee keer zo groot, dus daar past het wel op. Of een programma als dvd shrink of DVD Decrypter. Hiermee kan je DVD9 (zo worden ze genoemd omdat er bijna 9GB op past) omzetten naar DVD5 (waar dus bijna 5GB op past) door of de kwaliteit te verminderen van beeld en geluid, of alleen beeld of alleen geluid of door extra's weg te halen zoals intro's en andere talen.
http://www.dvdshrink.org/
http://www.dvddecrypter.org.uk/

[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 07-01-2009 17:58 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Sjeesz, dank voor de snelle updates :)

En dan alleen de losse files branden op de dual layer DVD, of alles in 1 directory doen en die branden?

Ben wel benieuwd of mijn CD/DVD-brander het aankan, hoe kan je dat checken?

Thnx!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wil geen moraalridder zijn, maar volgens mij is dit illegaal....
Het uploaden bij bittorrent wellicht wel, maar het downloaden en het branden op zichzelf niet. Voor het probleem van de TS maakt het natuurlijk ook 0,0 uit of hij iets geupload heeft of niet, hij heeft een image die niet past op een single layer dvd.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Juist omdat ik niet wilde uploaden wilde ik het bestand wegcopieren naar bureaublad, maar toen gaf Vista de melding dat ik geen administrator ben 8)7 en deed het dus niet. Ben de enige gebruiker van mn eigen laptop, dus ook maar eens dat Vista inruilen, hopelijk komt die nieuwe Windows snel...

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:41

Twazerty

AVCHDCoder developer

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 18:02:
Juist omdat ik niet wilde uploaden wilde ik het bestand wegcopieren naar bureaublad, maar toen gaf Vista de melding dat ik geen administrator ben 8)7 en deed het dus niet. Ben de enige gebruiker van mn eigen laptop, dus ook maar eens dat Vista inruilen, hopelijk komt die nieuwe Windows snel...
Vista inruilen omdat je geen adminrechten had. Je bent gek 8)7

De dvd bestanden moet je wel in een VIDEO_TS map hebben staan als je met bv ImgBurn brand oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Twazerty op 07-01-2009 18:06 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 09:11

mr_fragle

Don't forget the guide

Gizz schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:59:
[...]

Het uploaden bij bittorrent wellicht wel, maar het downloaden en het branden op zichzelf niet. Voor het probleem van de TS maakt het natuurlijk ook 0,0 uit of hij iets geupload heeft of niet, hij heeft een image die niet past op een single layer dvd.
Helaas deel je je bestanden bij bittorrent in ieder geval voor de duur dat je aan het downloaden bent. Dat is dus illegaal. Zelfs als niemand je zooi wil hebben is het aanbieden illegaal.

And now the most interresting part of deze grot

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:29
De reden waarom ik het aanhaal is natuurlijk dat de crew van GOT hier eventueel op aangesproken kan worden.
Daarom is het gewoon not done om dit soort zaken te bespreken.
De torrent-sites willlen dit risico wel lopen, en hebben meestal ook een eigen forum.
(Hiermee geef ik dus eigenlijk toe het zelf ook te gebruiken, maar daar gaat het niet om.. O-) )

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Modbreak:Kunnen we kappen met de discussie of het wel/niet illegaal is? Als je illegaliteit vermoedt, dien dan gewoon een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) in en laat óf het topic gewoon met rust óf help TS gewoon netjes met z'n probleem.

Terug ontopic:
Zou [google=burn more than 4,7 GB on a DVD] eigenlijk niet al meteen het antwoord geven? We verwachten op GoT toch wel dat je wat inzet toont. Dat valt niet echt uit je topicstart op te merken. Wat heb je zelf al geprobeerd of waar heb je naar gezocht? Dat zijn dingen die we toch wel in je topicstart verwachten, zoals je ook in Het algemeen beleid kunt lezen. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 02:09:
Zou [google=burn more than 4,7 GB on a DVD] eigenlijk niet al meteen het antwoord geven? We verwachten op GoT toch wel dat je wat inzet toont. Dat valt niet echt uit je topicstart op te merken. Wat heb je zelf al geprobeerd of waar heb je naar gezocht? Dat zijn dingen die we toch wel in je topicstart verwachten, zoals je ook in Het algemeen beleid kunt lezen. :)
Jazeker, had termen gebruikt als "branden, .rar-bestanden, etc." want ik was allereerst op zoek hoe je uberhaupt een gedownloade DVD moet branden, maar had met jouw keywords wellicht meer succes gehad. Believe me, ik start heus niet zomaar een topic met het risico om meteen met the usual argumenten afgefakkeld te worden. Maar dank voor de tips!
Pagina: 1