Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-11 15:25
hallo
ik heb een vraag waarom mijn laptop zo sloom is
het is een toshiba spec:
1.8 celeron
30 gb hd
512mb ram
16mb videokaard (met een pokke driver laat 2cm zwart)
xp sp3 (ook xp sp0,1,2 geprobeert)
een pentium 3 600
128mb ram
5 gb hd
8mb videokaart
xp sp3
is nog sneller (heb ik het echt getest!)
elk programa is sloom bij windows pinbal loopt hij al vast
dit gebeurde nadat een klojo achter mijn laptop had gezeten.
heb windows zeker 5keer opnieuw opgezet
help plz

[ Voor 30% gewijzigd door davevogel0 op 08-01-2009 19:36 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste davevogel0, hopelijk begrijp je zelf waarom we hier niet zoveel mee kunnen. Een topicstart met slechts een lijstje met specificaties helpt ons niet om een probleem te vinden. Uiteraard willen we je graag helpen om dit probleem wel op te lossen. Wat is er bijvoorbeeld specifiek sloom? Grafische applicaties, het starten van Windows of applicaties die veel van je geheugen gebruik maken. Houd je taskmanager eens in de gaten wat je processor allemaal aan het doen is. Daarnaast kun je vertellen welk OS je gebruikt. Pas je topicstart even aan met deze informatie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 14:54

Blonde Tux

<advertisement>

Zoals eerder vermeld er schort nog wat aan je topicstart, maak even duidelijk onderscheid tussen welke specs van je pc zijn en welke van je laptop.
Vermeld ook even of tie altijd zo sloom was of dat hij pas zo sloom is gaan reageren.
Heb je al een herinstallatie gedaan?

De specificaties zijn niet echt super, maar gewoon en normaal office werk moet er wel op mogelijk zijn.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?