Al enkele maanden heb ik een HP w2408h staan waarop ik mijn pc heb aangesloten:
(voor volledigheid)
* ATI Radeon 3870
* Phenom 9500
* 4096mb DDRII
* Asus M3A32-MVP Deluxe
Vorige week heb ik de Plextor B300SA Sata Blu ray reader / dvd writer besteld met de gedachte fijn blu rays af te kunnen spelen op mijn pc. (Slaapkamer is niet groot genoeg voor mooi scherm, wel 'n mooie home cinema staan)
Gister dus dat ding fijn ingebouwd, alles in eerste instantie goed. CD / DVD werkt perfect! (en hij is fijn stil, ook prettig
) Vorige week heb ik ook meteen de nieuwe Batman Blu ray gekocht voor te proberen. Mijn pc vertikt het om deze af te spelen. De bijgeleverde WinDVD 8 werkt helemaal niet (blijft hangen met opstarten) en PowerDVD8 verteld na intro filmpje van Warner Bros:
Zo gezegt zo gedaan, op de volgende onderdelen gaat het fout:
* Operating System : Windows Server 2003 Service Pack 2 : Ik draai Windows XP X64 SP2, nu weet ik dat veel applicaties dit door elkaar halen maar zou zeggen dat dit zou moeten werken)
* Graphics Card Driver : 8.561.0.0 : Nieuwste driver van ATI/AMD?
* HDCP-compliant Display : Volgens mij wel
Ben ik eigenwijs door te zeggen dat dit gewoon zou moeten werken of zijn er andere problemen die op kunnen treden?
(voor volledigheid)
* ATI Radeon 3870
* Phenom 9500
* 4096mb DDRII
* Asus M3A32-MVP Deluxe
Vorige week heb ik de Plextor B300SA Sata Blu ray reader / dvd writer besteld met de gedachte fijn blu rays af te kunnen spelen op mijn pc. (Slaapkamer is niet groot genoeg voor mooi scherm, wel 'n mooie home cinema staan)
Gister dus dat ding fijn ingebouwd, alles in eerste instantie goed. CD / DVD werkt perfect! (en hij is fijn stil, ook prettig
code:
1
2
3
4
5
| Cyberlink PowerDVD cannot play back the protect content. - (Error Code = 0122) Try one of the following solutions to resolve the problem. 1. Make suer your graphics card driver meets the minimum requirements. (Check) 2. Do not use dual-monitors to play back this movie (Check) Please run the BD advisor tool for more information |
Zo gezegt zo gedaan, op de volgende onderdelen gaat het fout:
* Operating System : Windows Server 2003 Service Pack 2 : Ik draai Windows XP X64 SP2, nu weet ik dat veel applicaties dit door elkaar halen maar zou zeggen dat dit zou moeten werken)
* Graphics Card Driver : 8.561.0.0 : Nieuwste driver van ATI/AMD?
* HDCP-compliant Display : Volgens mij wel
Ben ik eigenwijs door te zeggen dat dit gewoon zou moeten werken of zijn er andere problemen die op kunnen treden?