bestelde 31 december bij all mall een amd processor waarvan volgens de website 10 van voorradig waren.
heb ook direct een mail gestuurd dat als de cpu inmiddels niet meer op voorraad was dat ik mijn geld direct terug wilde.
toen kreeg ik op 2 januari pas de orderbevestiging, en de cpu was niet op voorraad en deze werd nu besteld.
heb direct mijn geld terug gevraagd en ook bleek dat ze nooit een voorraad hadden gehad. misleidend.
geld zou direct teruggestort worden maar is inmiddels nog niet ontvangen. een transactie duurt geen 5 dagen.
ook 2 mails gestuurd waarop geen reactie kwam.
gelogen, genegeerd en misleidt.
hoe moet ik dit juridisch aanpakken mocht ik volgende week nog mijn geld niet terughebben?
gewoon naar het politie bureau gaan met een copy van alle mails?
of is er een speciale stichting die gehakt kan maken van z'n winkel?
heb ook direct een mail gestuurd dat als de cpu inmiddels niet meer op voorraad was dat ik mijn geld direct terug wilde.
toen kreeg ik op 2 januari pas de orderbevestiging, en de cpu was niet op voorraad en deze werd nu besteld.
heb direct mijn geld terug gevraagd en ook bleek dat ze nooit een voorraad hadden gehad. misleidend.
geld zou direct teruggestort worden maar is inmiddels nog niet ontvangen. een transactie duurt geen 5 dagen.
ook 2 mails gestuurd waarop geen reactie kwam.
gelogen, genegeerd en misleidt.
hoe moet ik dit juridisch aanpakken mocht ik volgende week nog mijn geld niet terughebben?
gewoon naar het politie bureau gaan met een copy van alle mails?
of is er een speciale stichting die gehakt kan maken van z'n winkel?