Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ik heb sinds een jaar of 3 een samsung sgh-zv10. mijn vader had deze ooit bij zijn vodaphone abbonement gekregen en gebruikte hem niet. heb destijds zelf de simlock verwijderd. ik gebruik dit toestel al 2 jaar zonder problemen met mijn kpn abbonnement.

nu vanuit het niets word ik vandaag wakker, staat er een symbooltje op de display, een soort an microfoon met een streep erdoor en als ik probeer te bellen krijg ik "voice call unavailable" te zien.

- ik heb wel gewoon bereik
- als iemand anders mij belt krijgt hij te horen "dit toestel is om technische redenen niet bereikbaar"
- andere chips doen ook niet in mijn telefoon (1 andere kpn chip geprobeerd, zelfde problemen)
- mijn chip doet het wel in andere telefoons
- heb onlangs mijn kpn abbonnement verlengd (geen idee of dit ermee te maken heeft enige dat ik kan verzinnen)

ok ik snap dus niets van hoe dit kan. ik vind de error al raar. wel bereik, maar kan niet bellen of gebeld worden. het volledig random lijkende tijdstip dat ik opeens dit probleem heb.

heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is of wat ik zou kunnen doen om erachter te komen wat er aan de hand is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zet UMTS eens is uit, misschien dat dit het probleem verhelpt.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"