Toon posts:

ervaringen: Energy Take 5.1 Classic of andere sets...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er hier ervaringen met de Energy Take 5.1 classic speakerset ?

deze set krijgt erg goede reviews, ik heb helaas geen ruimte voor zuilen dus ben naar deze set aan het kijken
i.c.m. een Onkyo 606.

Ik ben ook naar de harmon kardon HKTS 11 set aan het kijken die is iets aantrekkelijker geprijsd.

De kamer is ongeveer 36 vierkante meter maar opgedeelt in 2 ruimtes waarvan de zitruimte +/- 20 vierkante meter zou zijn.

Ik zoek echt meningen/ervaringen waarom ik nou de Energy Take zou moeten nemen.
ervaringen van andere sets zijn ook welkom!

Verwijderd

Mooi topic voor iedereen om zijn of haar eigen favoriete merk/set te noemen. Korton: je schiet er niets mee op.

Stel een budget voor jezelf op, en ga luisteren in de winkel. Neem je favoriete dvd's en cd's in de hand en beluister verschillende sets, bijvoorkeur met de door jou aangeschafte versterker.

Zo vragen kom je niet veel verder.

Verwijderd

Topicstarter
idd als iedereen zo antwoord als jij kom ik niet veel verder, als je toch niks zinnigs te melden hebt, meld het dan ook niet.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 10:34

JT

VETAK y0

Hij heeft wel gelijk. Iedereen vind z'n eigen speakers het mooist en dus schiet je er niks mee op. Het is een kwestie van smaak en heel persoonlijk. Daarnaast wordt er op dit forum verwacht dat je zelf moeite doet maw, dat je zelf gaat luisteren.

Quote uit het beleid:
Tja, in dit forum zitten natuurlijk de audio cracks met een bovengemiddelde kennis van audio en hifi. Daar kan je dus wel even aan vragen wat nou een beetje goed spul is. Maar dagelijks vragen voorbij zien komen als "ik heb 500 euro en ik wil een 5.1 set" of "wat is een beetje een goede stereo versterker" is ronduit saai. Dit soort vragen gaan dan ook (bijna) altijd op slot. Een stap die vooral tweakers vergeten is dat je ook in real life naar een winkel toe kan gaan. Luisteren naar speakers, kijken naar apparatuur, vragen aan de verkoper. GoT kan en wil geen startpunt zijn van dit soort vragen. Aan het eind kunnen we hier wellicht wel wat betekenen.

"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.

[ Voor 68% gewijzigd door JT op 07-01-2009 15:36 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
prima, gooi maar op slot dan.

p.s ik heb zat moeite gedaan maargoed....
ik wil gewoon ervaringen horen van anderen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 10:34

JT

VETAK y0

Het punt is gewoon, dat wat ik mooi vind klinken vind jij misschien wel prut klinken. Dus wat heb je dan aan mijn mening? En ga eens een hifi winkel opzoeken, kan je in 2 uurtjes heel veel horen en een goede beslissing maken.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:49

GaMeOvEr

Is een hork.

Geluid is te persoonlijk om op andermans mening af te gaan. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1