Hier werkt de afbeelding gewoon?
En zoals in het stuk staat:
Cisco richt zich sinds vorig jaar onder eigen naam op de consumentenmarkt en gebruikt in dit geval de merknaam Linksys by Cisco voor producten die door de Linksys-divisie zijn gefabriceerd.De Media Hub komt onder de 'Linksys by Cisco'-vlag in twee smaken verkrijgbaar
Hier krijg ik ook last van het niet weergeven. Firefox 2.nogwat(u3 versie)The image “http://tweakers.net/ext/i/1231322971.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat klopt ook wel. Maar als ik Cisco hoor/zie, denk ik aan professionele switches, voip etc. Bij Linksys denk ik aan consumentenproducten zoals het hier ook betaamd. In dat kader gezien is het onderwerp met Cisco misleidend en zou Linksys i.p.v. Cisco beter passen m.i. Voor zover mijn gedachtenOlaf schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:56:
Hier werkt de afbeelding gewoon?
[...]
Cisco richt zich sinds vorig jaar onder eigen naam op de consumentenmarkt en gebruikt in dit geval de merknaam Linksys by Cisco voor producten die door de Linksys-divisie zijn gefabriceerd.
IE7 hier.Touchdomex schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:58:
[...]
Hier krijg ik ook last van het niet weergeven. Firefox 2.nogwat(u3 versie)
[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 07-01-2009 14:14 ]
Dat was dus een CMYK-plaatje
That's fixed now.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik had in eerste instantie hetzelfde PcDealer
Maar het persbericht rept toch echt alleen van Cisco die deze producten op de markt brengt. Ik ben bang dat we er aan zullen moeten wennen.
Die afbeelding zou nu moeten werken, iets met cmyk ipv rgb
Maar het persbericht rept toch echt alleen van Cisco die deze producten op de markt brengt. Ik ben bang dat we er aan zullen moeten wennen.
Die afbeelding zou nu moeten werken, iets met cmyk ipv rgb
Pagina: 1