• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Topicstarter
Ik zat er over te denken om een T240HD aan te schaffen, alleen had ik hierbij nog één vraag die ik niet beantwoord zag op internet: Heeft deze TV PiP(Picture in Picture)?

Op de site van Samsung stond van wel: "Met de monitor van uw pc kunt u nu uw favoriete tv-programma’s bekijken terwijl u op uw pc werkt. Dat is nog eens multitasken!"

Daarentegen stond in de handleiding op pagina 19: "PIP - Niet beschikbaar"

Om het allemaal nog wat verwarrender te maken las ik hier: "Both monitors feature a 3w built-in stereo speakers supporting the DNSe technology (Digital Natural Sound engine), and PIP and PBP.
"

Maar nu vond ik hier toch weer een review van de T220HD(zelfde serie) waarin stond: "No PIP"

Terwijl toch bij deze webshop weer stond over een T220HD: "PIP/PBP"

Weet iemand of de T240HD PiP heeft, of heeft iemand zelf een T2**HD, die het even zou kunnen testen?

[ Voor 11% gewijzigd door wpverbeek op 07-01-2009 14:08 . Reden: Nieuwe Bron ]

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Topicstarter
Ik had de vraag ook aan de Samsung Helpdesk gestuurd. Deze gaven de volgende reactie:

"Dank u voor uw e-mail met betrekking van de T240. Aan de hand van uw beschrijving, moeten wij vaststellen dat de T240 geen PiP Heeft."

Ik dacht ik plaats de reactie ook even voor mensen die met dezelfde vraag zitten.

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02 11:11

jbr

Right back @ ya

Cubiso schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:24:
Ik had de vraag ook aan de Samsung Helpdesk gestuurd. Deze gaven de volgende reactie:

"Dank u voor uw e-mail met betrekking van de T240. Aan de hand van uw beschrijving, moeten wij vaststellen dat de T240 geen PiP Heeft."

Ik dacht ik plaats de reactie ook even voor mensen die met dezelfde vraag zitten.
Behalve dat de helpdesk je een antwoord stuurt waaruit je op kunt maken dat ze jouw bericht gebruiken als enige informatiebron, gaat het antwoord ook nog eens over de T240 en niet over de T240HD. Ik zou ze toch nog even een berichtje terugsturen....

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!