Toon posts:

Pc problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen..

Ten eerste nog even de beste wensen voor iedereen hier..
Ik hoop dat ik mijn pc problemen in het goede forum plaats.

Ik heb een tweetal problemen.

Bij het opstarten van mijn systeem hoor ik de eerste paar seconden even een fan draaien (zo'n hoog geluid hoor je dan).. Dat lijkt me vrij normaal. Na een aantal seconden gaat hij uit of rustig draaien en het systeem start gewoon op. Maar af en toe blijft die fan dan draaien. Dat hoge geluid hoor je dan. Het beeld blijft dan zwart en hij start dan niet verder op. Het systeem draait wel met dat hoge geluid van die fan maar verder gaat hij niet. Weet iemand hier iets van of op?

Ten tweede.
Soms heb ik mijn pc aan staan en ga ik heel even wat anders doen. Dan staat hij dus gewoon aan en gebruik ik hem niet. Het kan 10 minuten zijn, half uur, uur of langer. Net ging ik ff stofzuigen en opruimen en gebruikte ik hem een korte tijd niet. Als ik dan weer gebruik wil maken van de pc dan loopt hij helemaal vast..
Weet iemand waarom? Of weet iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank.
Patrick

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door kunnen nemen. Hangers moeten ergens door veroorzaakt worden, dus als je uit kunt sluiten welk onderdeel het is dan kun je gericht op zoek gaan.
Het probleem is da het hangen bij opstarten aan van alles kan liggen. Van een defect moederbord tot een toetsenbord dat niet compatible is.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Na het doorlopen van de troubleshooter, zoals Terw_Dan hierboven aangeeft, kun je in Processoren, Moederborden en Geheugen een nieuw topic aanmaken. Geef daar in aan wat de uitkomsten zijn van de testen in de troubleshooter (duidelijk en puntsgewijs!). Vermeld verder ook wat voor PC je hebt (specificaties)

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.