Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Mobilink Application Error 280

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Dit is mijn eerste berichtje hier op tweakers maar ben wel een fervent bezoeker, vandaar dat ik jullie om hulp kom vragen! =) (overigens hoop ik dat het op de juiste plek is gepost.. )

Het probleem:
Ik heb een Dell XPS M1330 met Vista Business 32bits. Bij de aanschaf heb ik daar ook een vodafone hsdpa insteekkaart gekocht. die niet functioneerde in mijn systeem.
Na regelmatig contact gehad te hebben met Dell support, hebben zij mij aangeraden om een Dell kaartje te kopen, zodat ik de interne simkaart kan gebruiken.
Zo gezegd zo gedaan, maar toen werd de kaart helemaal niet meer herkent door mijn systeem. Na weer veel gebeld te hebben met Dell, hebben ze uiteindelijk (in een tijdspan van 1 jaar ongeveer) 2x het moederbord vervangen en 2x de Dell 5520wwan kaart.
Hij doet het nog niet! Het besturingssysteem heb ik ook al een aantal keer opnieuw geinstalleerd, maar telkens als ik de vodafone utility start, krijg ik de Mobilink Application Error 280.
Dell weet niet wat het betekend en wil mij weer een herinstallatie laten uitvoeren, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat het probleem gaat oplossen. |:(
Ik heb ongeveer het hele internet afgezocht (bij wijze van spreken dan he O-) ) Maar kom alleen maar mensen tegen met het zelfde probleem, maar zonder oplossing.
Ga ik naar de site van de Mobilink utility (novatel) die verwijzen mij weer door naar Dell. Vodafone doet hetzelfde.
Kan iemand mij alstublieft helpen, ik wordt er namelijk helemaal gek van! 8)7
ik hoop echt dat 1 van jullie mij de oplossing kan bieden, want Dell die trekt er naar mijn gevoel een beetje zijn handen vanaf.
Mocht ik iets vergeten zijn te melden, vraag maar raak!

Vriendelijke Groeten,
Gree }:O